Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Kan man betale med visa elektron, eller er det bare vanlig visa som går hær? I såfall, hvor på kortet finner man de firesiffrede tallene som skal tastes inn? 0 Siter
Sofline Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Man kan betale med Visa Electron de fleste steder. Koden står selvfølgelig ikke på kortet (jeg håper virkelig dette er et tullespm.) 0 Siter
citoyen Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Man kan betale med Visa Electron de fleste steder. Koden står selvfølgelig ikke på kortet (jeg håper virkelig dette er et tullespm.) Jeg tror vedkommende spurte etter kortnummeret (i serier på fire sifre om gangen), ikke koden.. men hvor kortnummeret står aner jeg ikke. Jeg har bare vanlig Visa-kort, og der står det uthevet i plasten som vanlig på kredittkort. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Mente å betale for denne tjenesten som DOL har... ikke i butikker og slikt... Når man da velger å betale kommer det bl.a opp at man må taste inn et firesifferet tall som skal stå på kortet.... 0 Siter
citoyen Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Mente å betale for denne tjenesten som DOL har... ikke i butikker og slikt... Når man da velger å betale kommer det bl.a opp at man må taste inn et firesifferet tall som skal stå på kortet.... Utløpsdato, kanskje? 0 Siter
Sofline Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg tror vedkommende spurte etter kortnummeret (i serier på fire sifre om gangen), ikke koden.. men hvor kortnummeret står aner jeg ikke. Jeg har bare vanlig Visa-kort, og der står det uthevet i plasten som vanlig på kredittkort. Jeg leste det litt fort. VisaElectron er jo ikke noe kredittkort, så jeg tviler på om man kan betale med det bare ved å oppgi kortnummer, sånn som man kan med vanlig visa. 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg leste det litt fort. VisaElectron er jo ikke noe kredittkort, så jeg tviler på om man kan betale med det bare ved å oppgi kortnummer, sånn som man kan med vanlig visa. Vanlig VISA trenger heller ikke være kredittkort. Jeg bruker det kun som betalingskort. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Visa Electron fungerer som et vanlig mini-bank kort og kan ikke brukes annet enn i minibanker og betalingsterminaler, og kan følgelig ikke benyttes på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.