Gjest husmor med støv på hjernen Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Noen som har erfaringer med denne? Den koster bare 298 hos spar-kjøp så jeg vurderer å bestille. http://www.robomop.net 0 Siter
alphan Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Du gjør samma jobben på 3 minutter med langkost & skurefille. Kan tenke meg den setter seg fast i ledninger/under skap o.l. 0 Siter
Champagne Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Dette er billigutgaven av den robotdingsen som virkelig gjør rent. Men den koster trettentusen kroner, så da er jo det uaktuelt for veldig mange.. Anyway, denne her er grei nok, men blir veldig fort ødelagt. Også er det jo ingen robot, den har ingen sensorer som forteller hva den støter borti. Kjøpte min på Big i slutten av oktober, og den gikk i søpla i romjula.. Kula inni blir altfor lett, den fanger ikke opp noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.