Gå til innhold

FU: "Boikotter" du anonyme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Ser bortifra folk som er anonyme fordi de stiller "pinlige" eller "personlige" spørsmål.

Jeg svarer anonyme, men kanskje med kortere svar enn til personer jeg kjenner. Jeg legger betydelig mer arbeid i et svar til folk jeg kjenner.

Jeg har ikke noe "hat" forhold til "de anonyme", og svarer dem seriøst hvis de skriver seriøse innlegg.

Anonyme drittkastere har jeg litt morro med, før jeg jager dem opp i et tre og setter fyr på det! ;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Svarer på hovedinnlegg ut fra innhold. Hvem som har skrevet det er irrelevent.

Svarer ikke på anonyme svar til meg hvor skriveren ytrer seg på en måte som de ikke hadde turt face to face.

'Face to face'? På internet? Blant folk som er anonyme for hverandre alle sammen? Med noen få unntak.

Det spørs helt på hva personen skriver egentlig. Jeg kan forstå at folk ikke vil bruke sitt eget nick om de kommer med personlige opplysninger f.eks, men jeg syns det er idiotisk at enkelte ikke tør å bruke sitt eget nick når de slenger dritt.

Hva med deg da, hva tenker du selv rundt temaet?

Annonse

Det spørs helt på hva personen skriver egentlig. Jeg kan forstå at folk ikke vil bruke sitt eget nick om de kommer med personlige opplysninger f.eks, men jeg syns det er idiotisk at enkelte ikke tør å bruke sitt eget nick når de slenger dritt.

Hva med deg da, hva tenker du selv rundt temaet?

Jeg har nok vært altfor "flink" til å gi anonyme drittslengere oppmerksomhet. Samtidig bør kanskje noen si ifra når de går for langt?

Resultatet av å reagere når noen blir hetset er som regel at man ender opp med ganske mye dritt mot seg selv.

Ellers skiller jeg også mellom typen anonyme innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...