Vanedis Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ad-hoc..? *føler seg dum* http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=ad+hoc&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Amiga Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Nei jeg boikotter de ikke. Men i den tiden det var ørten anonyomuser i en tråd gadd jeg ikke lese den for det ble for forvirrende. 0 Siter
Nathalie Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Samme hvem som har skrevet det vel?? 0 Siter
mrxx Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Greit å skrive "anonymt" hvis man svarer ordentlig, men de som slenger dritt og er motbydelige i kjeften har jeg veldig liten sans for. Dette er feighet av verste sort og er bare noen små kryp. Da bør de heller holde kjeft eller så får de stå for det de mener. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Næsj, det skal muligens litt mer til før jeg svarer på et innlegg fra en "ikke undertegnet", men alt i alt så er vi vel alle anonyme i den grad vi ønsker det selv samme hva vi skriver under med? 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg boikotter ingen, - krangler med ALLE jeg 0 Siter
molli Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Innlegg fra anonyme svarer jeg på dersom tonen er god. Er det ondskapsfullhet som skjuler seg bak ønsket om å ikke bruke sitt vanlige nick, så gir jeg blaffen. Feiginger fortjener ikke svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.