Sofline Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Noen som vet om noen bra fiskesteder (elver) i nærheten av Oslo som man kan dra til som en dagstur? 0 Siter
shandy Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Nå på denne årstiden? Isfiske i Sandebukta er bra. Du kan få torsk, sjø-ørret og sei. Bruk agnsild eller Tobis-sluk eller sildesluk. Nærmere Oslo pleier ikke jeg å fiske, men er det ikke bra i Nordmarka også? 0 Siter
Sofline Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Skrevet 13. januar 2003 Nå på denne årstiden? Isfiske i Sandebukta er bra. Du kan få torsk, sjø-ørret og sei. Bruk agnsild eller Tobis-sluk eller sildesluk. Nærmere Oslo pleier ikke jeg å fiske, men er det ikke bra i Nordmarka også? Neida, men jeg får "storinnrykk" av fiskegale dansker i mai måned, lovet å undersøke terrenget for dem. Takk for tips! 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Neida, men jeg får "storinnrykk" av fiskegale dansker i mai måned, lovet å undersøke terrenget for dem. Takk for tips! Fiske etter bekkeørret i Øst- eller Nordmarka! Men de må være stille som mus, og meget varsomme. Sia de er dansker, må du si til dem at de må ikke være fulle. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Skrevet 13. januar 2003 Fiske etter bekkeørret i Øst- eller Nordmarka! Men de må være stille som mus, og meget varsomme. Sia de er dansker, må du si til dem at de må ikke være fulle. Det skal jeg nok si, selv om det KAN bli et problem... Forøvrig sier danskene det samme om nordmenn.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.