alphan Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Ulv skrev: ""Prøv å skape litt overtrykk i kammeret med å blåse"" Patronen fungerer igjen! Ga den en blowjob! (jeg ser ut som et europa-kart i trynet) *det finnes et liv etter døden for oppgitte blekkpatroner* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Syns jeg ser deg, tivolifarger i trynet. :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 "Patronen fungerer igjen! Ga den en blowjob! (jeg ser ut som et europa-kart i trynet)" *Ser for seg alphan med Venezia i venstre munnvik og Newcastle i høyre øyenbryn* :-) 0 Siter
alphan Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Syns jeg ser deg, tivolifarger i trynet. :-) Noen ganger kan man ikke være prippen, men bare la det stå til. Det var verdt det. 0 Siter
Amiga Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Noen ganger kan man ikke være prippen, men bare la det stå til. Det var verdt det. Fortell om det er lett å få fjernet fargen da! :-) 0 Siter
alphan Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Fortell om det er lett å få fjernet fargen da! :-) Kom å skrubb meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.