Gå til innhold

Brudekjoler for gravide

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke noen gode tips til linker med brudekjoler for gravide, men jeg ville nok satset på å få sydd en. Hvis du ønsker en veldig enkel kjole, bør det ikke bli så veldig dyrt hos en skredder. For et par år tilbake fikk jeg sydd en svart enkel kjole + kort jakke til. Jeg betalte kr 800,- for stoff (kjøpte på egenhånd) og kr 1.450 for å få den sydd.

Hvis du bor i Oslo kan du jo evt. høre med butikkene Svangerskapet (Majorstua) og Ni Måner (Sandvika Storsenter) om de vet om hvor du kan få fatt i det.

Det er jo også mulig at brudesalongene vet hvor dette kan skaffes.

Du kan jo evt. velge en kjole med skjæring rett under brystet, og litt vidde ellers slik at det blir plass til magen, men selvfølgelig kommer det jo an på hvor stor magen er da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...