Gjest sparknekten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har alltid klikket meg inn på IE-ikonet på skrivebordet. Plutselig så "reagerer" ikke lenger den kommandoen. For å komme inn på Internett, må jeg finne fram en mail i Innboksen, som har en "blå" Internett-link som jeg kan klikke på, da går det bra. Jeg har dessuten vært inne på Verktøy, og Alternativer, for å sette en startside, men maskinen "ødelegger" den, og når jeg går inn igjen dit, så står det bare noen kryptiske tegn der, ikke den URL'en jeg satte. Please....kan noen hjelpe meg? 0 Siter
Gjest sparknekten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Før helgen lastet jeg ned "ad-aware" og "history-killer" for å slippe pop-ups, kan det være årsaken til problemet? 0 Siter
Amiga Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Før helgen lastet jeg ned "ad-aware" og "history-killer" for å slippe pop-ups, kan det være årsaken til problemet? Har du prøvd å trykke på oppdater/refresh? 0 Siter
Gjest sparknekten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Har du prøvd å trykke på oppdater/refresh? Den har vel bare til hensikt å oppdatere informasjon på en side man ligger inne på? Prøvde rådet ditt, det hjalp ikke. 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Den har vel bare til hensikt å oppdatere informasjon på en side man ligger inne på? Prøvde rådet ditt, det hjalp ikke. Har du tømt alt det som du ikke trenger å ha på pc'n din, så du får bedre plass? Cookies, history, recent, temp, temporary internet files - og recycle bin til slutt? Når pc'n blir for full går det tregt. 0 Siter
Gjest MabyD Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Prøv og trykk på "Ctrl" samtidig som du klikker frem sida du skal ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.