Gå til innhold

Kommer ikke lenger "direkte inn på Internett!

Anbefalte innlegg

Gjest sparknekten

Jeg har alltid klikket meg inn på IE-ikonet på skrivebordet. Plutselig så "reagerer" ikke lenger den kommandoen.

For å komme inn på Internett, må jeg finne fram en mail i Innboksen, som har en "blå" Internett-link som jeg kan klikke på, da går det bra.

Jeg har dessuten vært inne på Verktøy, og Alternativer, for å sette en startside, men maskinen "ødelegger" den, og når jeg går inn igjen dit, så står det bare noen kryptiske tegn der, ikke den URL'en jeg satte.

Please....kan noen hjelpe meg?

Fortsetter under...

Den har vel bare til hensikt å oppdatere informasjon på en side man ligger inne på?

Prøvde rådet ditt, det hjalp ikke.

Har du tømt alt det som du ikke trenger å ha på pc'n din, så du får bedre plass?

Cookies, history, recent, temp, temporary internet files - og recycle bin til slutt?

Når pc'n blir for full går det tregt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...