Gå til innhold

Får ikke opp venstre kolonne, hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere dager nå har jeg ikke fått opp venstre kolonne (der hvor alle innleggene står), når jeg klikker meg inn her. Noen ganger får jeg opp kolonnen i ett forum, men går jeg videre til neste, er det helt hvitt. For å se innleggene, må jeg gå indirekte inn gjennom "svar til meg", evt. "100 nyeste".

Er det flere som opplever det samme? Det er veldig irriterende, så hvis noen vet hvordan jeg kan få opp innleggskolonnen med en gang, som det eg. skal være, så vær så snill og si hvordan. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her henger det en god stund før venstre kolonne kommer opp. Har vært sånn i flere dager, og det er forferdelig irriterende.

Skrevet

Det er sånn her også, du må vente nesten ett minutt før de kommer. Jeg har tatt tiden og jeg venter i gjennomsnitt ca. 45 sekunder, noen ganger lenger. Det er forferdelig irriterende og jeg gjør andre ting i mellomtiden.

Skrevet

Det samme har skjedd her, og det er vanvittig irriterende! Jeg får ikke opp venstre kolonne før jeg har trykket på svar til meg, for da spretter innloggingsfeltet opp, og etter hvert kommer også svarene til meg opp. Deretter går det sånn nogen lunde tregt å surfe rundt her inne.

Jeg orker ikke lese så mye når det er sånn, men en tur innom er jeg stort sett likevel.................

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...