amber sun Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 I flere dager nå har jeg ikke fått opp venstre kolonne (der hvor alle innleggene står), når jeg klikker meg inn her. Noen ganger får jeg opp kolonnen i ett forum, men går jeg videre til neste, er det helt hvitt. For å se innleggene, må jeg gå indirekte inn gjennom "svar til meg", evt. "100 nyeste". Er det flere som opplever det samme? Det er veldig irriterende, så hvis noen vet hvordan jeg kan få opp innleggskolonnen med en gang, som det eg. skal være, så vær så snill og si hvordan. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Her henger det en god stund før venstre kolonne kommer opp. Har vært sånn i flere dager, og det er forferdelig irriterende. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg har det samme problemet... irriterende 0 Siter
mrxx Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Det er sånn her også, du må vente nesten ett minutt før de kommer. Jeg har tatt tiden og jeg venter i gjennomsnitt ca. 45 sekunder, noen ganger lenger. Det er forferdelig irriterende og jeg gjør andre ting i mellomtiden. 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Det samme har skjedd her, og det er vanvittig irriterende! Jeg får ikke opp venstre kolonne før jeg har trykket på svar til meg, for da spretter innloggingsfeltet opp, og etter hvert kommer også svarene til meg opp. Deretter går det sånn nogen lunde tregt å surfe rundt her inne. Jeg orker ikke lese så mye når det er sånn, men en tur innom er jeg stort sett likevel................. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.