Gå til innhold

Dilemma om barnebidrag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer dersom en kvinne voldtar en mann (det er fullt mulig), han anmelder det, men det blir (selvfølgelig) henlagt pga et eller annet. Hun blir så gravid. Kan hun da kreve han for barnebidrag?

Hva om hun hadde blitt dømt for voldtekten?

Bare noe jeg kom til å lure på (helt teoretisk selvfølgelig:-))

Skrevet

Ja, bidraget er til barnet - for å sikre barnet :-) (trodde jeg alle visste) Et barn kan bli unnfanget på de merkeligste vis :)

Skrevet

Hvordan kan en kvinne voldta en mann?

Kvinner er dømt for det, så det er utvilsomt mulig.

Skrevet

Hvordan kan en kvinne voldta en mann?

Oppskrift:

Man tager en mann

binder han til en stol etter å ha kledd av han

"jobber opp" en bender - enda han ikke vil

Sett deg overskrevs - ELLER

få han til å gå i et glass og bruk sæden-

har du dårlig fantasi? :)

Skrevet

Oppskrift:

Man tager en mann

binder han til en stol etter å ha kledd av han

"jobber opp" en bender - enda han ikke vil

Sett deg overskrevs - ELLER

få han til å gå i et glass og bruk sæden-

har du dårlig fantasi? :)

Det er bare det at menn vanligvis er en god del sterkere enn kvinner...

Skrevet

Da velger man en som er drita full, sant? - ;)

Skrevet

Ja, bidraget er til barnet - for å sikre barnet :-) (trodde jeg alle visste) Et barn kan bli unnfanget på de merkeligste vis :)

Kanskje man da burde la innbruddstyver beholde det de stjeler også?

Skrevet

Kanskje man da burde la innbruddstyver beholde det de stjeler også?

Man kan vel kanskje ikke kalle et barn for tyvegods? kan man? hehe

Skrevet

Det finnes også mange kvinner som er sterkere enn mange menn.

Og kanskje så trenger ikke den fysiske styrken å være så avgjørende heller.

Skrevet

Den problemstillingen tror jeg er så hypotetisk og fjernt fra virkeligheten, at det ikke er noe vits i å gruble på den engang.

Tro om det HAR skjedd...noen gang? Kvinner går som oftest ikke rundt og voldtar. Vi er snille sånn.

Skrevet

...og venter på at han blir edru igjen... - eller har med deg to bøller til å holde han.

Noen må slite for å bli alenemor gitt! :-)

Skrevet

...og venter på at han blir edru igjen... - eller har med deg to bøller til å holde han.

Noen må slite for å bli alenemor gitt! :-)

Ja, huffamei!!!

Tror jeg skal vente litt med det jeg, gidder ikke streve så mye.

Skrevet

Det var en sak i ett eller annet land for en tid tilbake (tror det var i Australia et sted), hvor ei fitte hadde hatt sex med en mann, og når han hadde gått så hadde hun tatt den brukte kondomen hans og ført innholdet opp i skjeden på en eller annen måte. Hun ble gravid, og fyren gikk til sak mot henne fordi han ikke ville betale barnebidrag.

Han vant faktisk, men hun innrømmet hvordan befruktningen hadde skjedd, etter hva jeg husker.

Det blir jo ikke helt det samme, men jeg vil tro at man slipper å betale barnebidrag etter en voldtekt.

For damene som spør under her: Det er klart at det går ann å voldta en mann. 2 damer binder deg til en seng, får den stiv (dette er faktisk lettere enn dere tror... eh... det vet dere kanskje), og setter seg på han til han er ferdig. Et klassisk tilfelle på voldtekt av en mann, selv om jeg ikke tror dette er videre vanlig, og er det det så vil jeg tro at det er svært få som anmelder det.

Et annet ekkelt tilfelle er jo f.eks. gutter som blir misbrukt av mødrene sine. Sånt skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...