Solsikke Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Ikke fikk jeg opp svar til meg da jeg logget meg inn her. Ingenting skjedde da jeg trykket logg inn, men er tydligvis innlogget siden jeg kan skrive innlegg. Jeg får heller ikke opp svar til meg når jeg trykker på den linken. Og oversikten over innlegg på venstre siden her ser jeg heller ikke. Hva skjer? 0 Siter
carma Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Noen har helt Karlssons-lim i hjula på DOL. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Dette kan handle om: - uvilje (gidder ikke) - inkompetanse (hææ.. åssen gjør vi dette?) - fravær av kompetanse (sykdom, ferie o.l.) - uklare kommandolinjer (hvem har ansvaret?) - ansvarfraskrivelse (ikke mitt område det her, det er ditt) hos DOL sentralt, som har kjent til probleme lenge, men ikke makter å ta grep. Rart i grunn - siden DOL i bunn og grunn er en betalingstjeneste. Den som gidder å henge rundt her får se. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.