Gjest joggegutt på 22 Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg vil ut og jogge, men er helt blank på hvor mye klær jeg må ha på når det er 4-8 kuldegrader ute. Trenger jeg ullsokker i joggeskoene? Lange underbukser og joggedress vil være nok klær? Til en viss grad må dette sikkert være individuelt, men dersom noen "erfarne" vinterjoggere iallfall kunne lede meg i riktig retning, hadde jeg vært takknemlig for det. 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg pleier bare å ha på t-skjorte, stilongs (i fleeze), treningsbukse, vanlige sokker, genser og en tykk genser utapå (den er ganske varm og god selv om det blåser litt. Har på skjerf så det er tett i halsen, og hansker. Og pannebånd. Det er mer enn nok, man blir varm når man holder seg i aktivitet, og har man på for mye klær blir det direkte ubehagelig. Husk refleksvest om det begynner å bli mørkt! 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Overkropp: Innerst: Pustende plagg. "I midten": Isolerende plagg. Ytterst: Beskyttende plagg. Bein: Innerst: Superundertøy Ytterst: Treningsbukse På føtta: Sokker! Gjerne et par Ullvangsokker e.l. utapå treningssokka. Jeg pleier ofte å ta to par av de vanlige TYNNE, svarte ullsokkene man får kjøpt på Dressmann. De duger. Dekk til hender, hode og hals. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.