Gjest attført Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg er nå ferdig med mitt attføringsopplegg og har penger i ventetid for å få høvelig arbeid. Jeg har fått tilbud om en stilling på 50-80% og lurer på om jeg kan få attføringspenger for den prosenten som er igjen. Jeg må også legge til at jeg tror det kan bli vanskelig å jobbe 100% stilling fordi min helse ikke er helt god, men jeg har jo veldig lyst til å jobbe da. Noen med erfaring? Takknemlig for svar! 0 Siter
Mistera Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Er på det samme selv. Og det irriterer meg litt at vi som er villige til å jobbe skal bli avhengig av å få en jobb som er 100% Når du er på attføring så har du bare lov til å jobbe i 4 timer i uken uten at de trekker deg i trygden, hvor mye du tjener på desse 4 timene er uintressant visst nok! Jobber du 49% får du trekk i trygden opp til det du har tjent og jobber du over 50% da ryker hele attføringen.... Det er iallefall dette konsulentene har fortalt meg, og jeg tviler på at det er annerledes andre plasser i landet. ( Men så mistenker jeg også hun som jobber på mitt lokale aetat for å være ukompetente) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.