Gå til innhold

DOL klar for Skifteretten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det visste jeg ikke. Når-hvordan-hvorfor skjedde det?

Anker sluttet for en stund tilbake. Det var en lang farvel-tråd her på Åpent Forum.

Om han har blitt sparket, presset til å gå av eller om han er sluttet på eget initiativ er ikke blitt offisielt avklart.

Annonse

Anker sluttet for en stund tilbake. Det var en lang farvel-tråd her på Åpent Forum.

Om han har blitt sparket, presset til å gå av eller om han er sluttet på eget initiativ er ikke blitt offisielt avklart.

jaha.. har det kommet noen U-offisell avklaring da..?

Er ikke det avklart? Jeg synes da vitterlig han skrev at han ville bruke tiden sin til familien og annet, for Dol hadde krevd rimelig mye tid og arbeid de senere årene...? Om ikke akkurat ordrett det han skrev, men slik husker jeg det jeg leste...?

Er ikke det avklart? Jeg synes da vitterlig han skrev at han ville bruke tiden sin til familien og annet, for Dol hadde krevd rimelig mye tid og arbeid de senere årene...? Om ikke akkurat ordrett det han skrev, men slik husker jeg det jeg leste...?

Ikke urimelig det, han har jo et lite barn.

Men hvem har overtatt etter Anker da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...