Gjest p-pilla2 Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg skal nå begynne på p-piller for første gang. Derfor lurer jeg på om noen har noen merker å anbefale fremfor andre? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Noen merker vil fungere på noen, mens andre vil fungere på andre. Du må bare prøve deg fram. Selv ble jeg endelig fornøyd med Trinordiol. 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker Diane. Det er den eneste typen huden min tåler... 0 Siter
Gjest p-pilla2 Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker Diane. Det er den eneste typen huden min tåler... Hva er egentlig forskjellen på p-pille-typene, og hva er bivirkningene? Går alle opp i vekt av p-piller og får flere kviser? Frister ikke så mye akkurat. Er mini-pillen bedre på dette området? 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hva er egentlig forskjellen på p-pille-typene, og hva er bivirkningene? Går alle opp i vekt av p-piller og får flere kviser? Frister ikke så mye akkurat. Er mini-pillen bedre på dette området? Minipillen er det vel helst de som ammer som bruker etter en fødsel. Jeg vet ikke helt forskjell heller, men noen har mere østrogen eller noe sånt enn andre. Jeg tåler ikke Marvelon, og heller ikke Trionetta/Trinodiol. Jeg prøvde Yasmin, men siden jeg brukte annen medisin i tillegg, så ble det "kræsj" med denne typen p-piller. Ikke syntes jeg de hjalp mot menssmertene heller (og de er så ille at jeg omtrent ikke klarer å gå en av dagene i mensperioden). Dermed ble det til at jeg gikk over til Diane, som egentlig ikke er ei p-pille, men som har preventiv "bivirkning". Den er egentlig ment for personer med problemhud, så der slo jeg to fluer i en smekk Om alle går opp i vekt? Det kommer nå an på hva man putter i munnen, det. Jeg har ikke gått opp noe. 0 Siter
spirito Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Noen merker vil fungere på noen, mens andre vil fungere på andre. Du må bare prøve deg fram. Selv ble jeg endelig fornøyd med Trinordiol. Og jeg greier ikke bruke Trinordiol, mister sexlysten og blir kvalm og humørsyk... Jeg trives med Yasmin :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.