Gå til innhold

p-piller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er egentlig forskjellen på p-pille-typene, og hva er bivirkningene? Går alle opp i vekt av p-piller og får flere kviser? Frister ikke så mye akkurat. Er mini-pillen bedre på dette området?

Minipillen er det vel helst de som ammer som bruker etter en fødsel.

Jeg vet ikke helt forskjell heller, men noen har mere østrogen eller noe sånt enn andre.

Jeg tåler ikke Marvelon, og heller ikke Trionetta/Trinodiol. Jeg prøvde Yasmin, men siden jeg brukte annen medisin i tillegg, så ble det "kræsj" med denne typen p-piller. Ikke syntes jeg de hjalp mot menssmertene heller (og de er så ille at jeg omtrent ikke klarer å gå en av dagene i mensperioden).

Dermed ble det til at jeg gikk over til Diane, som egentlig ikke er ei p-pille, men som har preventiv "bivirkning". Den er egentlig ment for personer med problemhud, så der slo jeg to fluer i en smekk ;)

Om alle går opp i vekt? Det kommer nå an på hva man putter i munnen, det. Jeg har ikke gått opp noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89212-p-piller/#findComment-488732
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...