Gjest tigerlily- Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hvorfor er det nesten ikke salg i Trondheim?? Kom tilbake fra juleferie og ville shoppe litt, men neida! Her er det ikke salg.. 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Salg er det vel?! Det er bare å holde øya åpne det. Innpurten kommer i slutten av januar, og da er det vel halv pris av halv pris mange steder. Bla gjennom Adressa, så finner du helt sikkert mengder av salgsannonser (Jeg har ikke vært i Midtbyen enda i år, så jeg kan ikke si hvor du skal gå.) 0 Siter
Gjest tigerlily- Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Salg er det vel?! Det er bare å holde øya åpne det. Innpurten kommer i slutten av januar, og da er det vel halv pris av halv pris mange steder. Bla gjennom Adressa, så finner du helt sikkert mengder av salgsannonser (Jeg har ikke vært i Midtbyen enda i år, så jeg kan ikke si hvor du skal gå.) Klart det er salg, men det er fortsatt mange som ikke har startet salget! Der jeg handler da selvfølgelig. Synes det er så merkelig. 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Klart det er salg, men det er fortsatt mange som ikke har startet salget! Der jeg handler da selvfølgelig. Synes det er så merkelig. Hehe... hvor er det du handler hen da? Jeg har aldri opplevd at det ikke har vært salg i Trondheim i januar før... det starter jo enten i romjula eller 2. nyttårsdag... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.