Gjest mina Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Er utdanningen vanskelig? Strevsomt/krevende? 0 Siter
Gjest Jon Auer Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg har liksom aldri skjønt hvorfor man må ha treårig høyskoleutdannelse for å re senger. 0 Siter
Gjest sykepleier2 Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 "Er utdanningen vanskelig? Strevsomt/krevende? " Nei, men jobben er det ;-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg har liksom aldri skjønt hvorfor man må ha treårig høyskoleutdannelse for å re senger. Nå er det vel ikke akkurat sykepleierne som rer sengene da :-) 0 Siter
Retz Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Nå er det vel ikke akkurat sykepleierne som rer sengene da :-) Å joda, det hender rett som det er. Og bra er det. 0 Siter
Gjest sykepleieren Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg har liksom aldri skjønt hvorfor man må ha treårig høyskoleutdannelse for å re senger. Skjønner du har vært mye på sykehuset !! 0 Siter
Gjest Jon Auer Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Skjønner du har vært mye på sykehuset !! Nei, selvfølgelig ikke. Jeg kan re senga mi sjøl. 0 Siter
Gjest Foxxy Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Jeg er 2. års student i Stavanger. Første året var veldig veldig lett , leste ikke mer enn ca 3 uker før og fikk god karakter. I år er det tøft. Anatomien er veeeeldig vanskelig + mikrobiologi og farmakologi. I tillegg er det masse praksis. I tillegg kan jeg legge til at jeg er alenemor, men klarer meg fint.... til nå. Og engelsk? Nei, ikke noe er på engelsk. Lykke til, det er kjempekjekT!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.