periskop Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 En kamerat har problemer med OE5, som til stadighet logger seg av ved skriving av mail. Mottak og sending går greit. Han mener problemet oppstod etter installering av NAV 2002. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
andor Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Dette hadde eg også prolem med, inntil eg snubla over den enkle løysinga: Tools > options > connection: "Do not connect". Dersom denne ikkje er inne vil Explorer logge seg av nettet og logge seg på på nytt kvar gong ein trykker på "send og motta". 0 Siter
periskop Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Dette hadde eg også prolem med, inntil eg snubla over den enkle løysinga: Tools > options > connection: "Do not connect". Dersom denne ikkje er inne vil Explorer logge seg av nettet og logge seg på på nytt kvar gong ein trykker på "send og motta". Takk skal du ha. Nå blir han nok glad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.