Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angående overskriften. Nå kan man alltids spørre seg hva en kald kuk har med kalde bein å gjøre. Tja, det er jo ikke noen umiddelbar sammenheng, men en overskrift skal jo fange interesse, ikke sant? Jeg _vedder_ på at overskriften "Jeg fryser på kuken" trekker flere lesere enn "Jeg fryser på beina"

Angående overskriften. Nå kan man alltids spørre seg hva en kald kuk har med kalde bein å gjøre. Tja, det er jo ikke noen umiddelbar sammenheng, men en overskrift skal jo fange interesse, ikke sant? Jeg _vedder_ på at overskriften "Jeg fryser på kuken" trekker flere lesere enn "Jeg fryser på beina"

Du har HELT rett. (Leste du forresten om han stakkars russeren som, god og bedugget, måtte late vannet på vei hjem fra en fest? Han lente seg mot et buss-skur av metall. I et avgjørende øyeblikk mistet han balansen, og litjkarn frøs fast i bussskuret. I løpet av kort tid samlet det seg en folkemengde som sto rundt han og kom med gode råd, før endelig en hjelpsom sjel kom med varmt vann, og fikk løsna kar'n.....)

Annonse

Enkelt: Når man fryser lenge nok på beina, mister man følelsen av å fryse. Så da går det greit! :-)

Samme prinsippet som å bade i havet i nordnorge: Første ti minuttene er et helvete, men da er kroppen så bedøvd at vannet faktisk kjennes varmt ut....

Apropos bade i havet i NN. Da jeg var liten, badet vi jo halve natta! UTEN å fryse. Jeg fatter det ikke :)

Jeg er sikker på at jeg fryser mer enn deg, det er skikkelig kaldt!

12 grader ute er en fin temperatur hvis man har oppvarming inne, men uten oppvarming, murvegger, flisegulv og 3 meters takhøyde er det et helvete!

Og jeg har ikke skjørt på meg.

Så da har du altså 12 grader inne også?

Så da har du altså 12 grader inne også?

Ja noe sånt, jeg har kledd på meg uten om undertøyet, en t-skjorte, genser, tykk genser, joggedressjakke, sokker, 2 par raggsokker i ull, Levisbukse og en joggedressbukse utenpå den, jeg har tatt frem skinnhanskene for å klare å lese.

Annonse

Du har HELT rett. (Leste du forresten om han stakkars russeren som, god og bedugget, måtte late vannet på vei hjem fra en fest? Han lente seg mot et buss-skur av metall. I et avgjørende øyeblikk mistet han balansen, og litjkarn frøs fast i bussskuret. I løpet av kort tid samlet det seg en folkemengde som sto rundt han og kom med gode råd, før endelig en hjelpsom sjel kom med varmt vann, og fikk løsna kar'n.....)

Hva var egentlig det verste: Å fryse fast snoppen, eller at noen heller på KOKENDE vann??!!

*LOL*

Hva var egentlig det verste: Å fryse fast snoppen, eller at noen heller på KOKENDE vann??!!

*LOL*

Tenkte det samme... I historien (sto på nettavisa) sto det tilføyd at mannen forsvant fra menneskemengde, og nektet videre behandling. Stakkars mann..... Bli utsatt for store smerter og intens ydmykelse i full offentlighet mens en "folkemengde" sto rundt og gav gode råd... Skjønner godt at han stakk!

Ulv I Faarikaal

Ja noe sånt, jeg har kledd på meg uten om undertøyet, en t-skjorte, genser, tykk genser, joggedressjakke, sokker, 2 par raggsokker i ull, Levisbukse og en joggedressbukse utenpå den, jeg har tatt frem skinnhanskene for å klare å lese.

Tre av mine nærmeste kvinnelige slektninger er der nede hos deg nå, og de har ikke badet, de fryser rompene sine av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...