Amiga Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Tre av mine nærmeste kvinnelige slektninger er der nede hos deg nå, og de har ikke badet, de fryser rompene sine av. Det tror jeg så gjerne, nå er det heldigvis 4-5 grader mer enn i går. :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Da får man få noen til å varme den da eller plassere den et varmt sted:-)) 0 Siter
Altman Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Da får man få noen til å varme den da eller plassere den et varmt sted:-)) hvordan får man noen til å varme den, da? Setter jeg inn annonse: "Kald kuk søker varme." ? 0 Siter
Spenning Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 hvordan får man noen til å varme den, da? Setter jeg inn annonse: "Kald kuk søker varme." ? Kjekt å ha hjemmehjelp:-))) 0 Siter
Altman Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Kjekt å ha hjemmehjelp:-))) Ja, det blir jo litt tungvint å reise bort hver gang den er kald. Tenk hvis hun som svarer bor i Trondheim? Eller enda verre: Bergen. Eller enda verre: Moss. Eller enda verre: Drammen. Eller enda verre: Tromsø. Eller enda verre: Harstad. Eller enda verre: Gjøvik. Eller enda verre: Bodø. Eller enda verre: Lillehammer (spy). Eller enda verre: Sandefjord. Ja, der var jeg visst ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.