Gjest envolvo Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Vi vurderer å kjøpe en Volvo V70. Er det noen som har erfaring med tre små barn i baksete på denne bilen? F.eks. to bakovervendte bilbarnestoler + et forovervendt sete/pute med rygg. Vi har et barn på 4 år. Et barn på snart 2 år og et nyfødt barn. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har ingen erfaring med V70, men tror det går - om enn trangt. Kjører selv en gammel 745 st.vogn, og har 3 barn der; en i bakovervendt, en i forovervendt og en på pute. Det går greit, men jeg tror V70 p.g.a nye sikkerhetsmekanismer er trangere innvendig. Forøvrig, den romsligste bilen jeg har opplevd m.h.t bakseteplass og barneseter, er Citroen Berlingo. Kanskje ikke helt det samme som Volvo V70...., men mer praktisk familiebil finner du ikke. Garantert. 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Det er plass til mye i en svensk tanks! 0 Siter
punkyB Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har ingen erfaring med V70, men tror det går - om enn trangt. Kjører selv en gammel 745 st.vogn, og har 3 barn der; en i bakovervendt, en i forovervendt og en på pute. Det går greit, men jeg tror V70 p.g.a nye sikkerhetsmekanismer er trangere innvendig. Forøvrig, den romsligste bilen jeg har opplevd m.h.t bakseteplass og barneseter, er Citroen Berlingo. Kanskje ikke helt det samme som Volvo V70...., men mer praktisk familiebil finner du ikke. Garantert. Gratulerer med den 3. da !!?? 0 Siter
Hansagirl Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har en 1998 model volvo V70 automat. Skulle tro du får plass til det meste i denne bilen. Fantastisk på vinterføre er den og:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.