Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden fått mye dårligere selvtillit enn jeg har hatt noen gang.Samfunnet stiller store krav til hva en skal kunne og hvordan man skal være.

Jeg har lyst til å gjøre noe med problemet mitt før det blir for stort!

Hva kan jeg gjøre?

Finnes det noe litteratur som berører dette området?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89313-selvtillit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest opptimist....

Selvtillit,må man iblandt skaffe seg selv.Du må først og fremst godta deg selv som du er.

Vi er alle ulike..gudsjelov.

Du må si til deg selv, i speilet.At du er bra, du er god, prat høyt og smil til deg selv.Du kan gjerne prøve å le litt vær litt gal.

Vi kan ikke være like flinke alle til alt.

Jeg har bare en jobb i ei kasse på en butikk.Tjener dårlig.Ikke er jeg så vakker heller.Men jeg er bra nok til meg selv,og alle mine venner.

Det gjellder å tenke posetivt.

Snart kommer våren,ute hos meg er det vitt og kallt, men kjempevakkert.Man må lete etter de små fine ting omkring en se det fine i værlden.Da blir det lettere å finne ut at visst jeg duger jeg å.

Om man kosentrerer seg om at man skal lete etter det posetive i alt, da kommer selvtilliten tillbake.Jeg vet

jeg har vert der du er nå.Er nok ikke helt oppe enda heller, men jeg har kommet langt.Jeg er en snill og ærlig person som ikke vil noen noe vond.Da har jeg en superpen innside, det har nok du å....helt sikkert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89313-selvtillit/#findComment-489676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...