Gå til innhold

hvorfor gjør jeg det....

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

Ting kan være veldig bra egentlig, jeg kan ha overskudd og ork til nesten alt jeg vil, når jeg greier å styre matinntaket. Spise passe mye jevnt fordelt. Men så roper det, inne i hodet mitt. Og jeg må hive innpå, alt jg kommer over, det er en annen del av hjernen min som styrer over meg. Og alt jeg tenker på er å få putta i meg mest mulig mat. Jeg spsier til jeg får kramper i magen og i ryggen, blir svimmel og sløv og konsentrasjonen svikter, jeg hater meg selv og får panikkanfall. Likevel så fortsetter jeg med tvangsspisingen..hvorfor hvorfor hvorfor.. når jeg kunne hatt det så bra hvis jeg lot det være.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89326-hvorfor-gj%C3%B8r-jeg-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Lider av tvangsspising selv.

Jeg spiser når den indre uroen blir så ille at jeg ikke orker den. Eller hvis jeg blir normalt nervøs. Demper vonde følelser med mat rett og slett.

Fikk ikke sove, så nå har jeg flydd fram og tilbake og putta i meg to pizzabiter, to bananer, sikkert tjue pepperkaker og ei wienerpølse.

Snart blir jeg kanskje så mett at jeg blir søvnig og får sove.

Ikke rart en legger på seg. Går i perioder. Tror ikke jeg blir kvitt det før jeg får full kontroll over psyken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...