Mistera Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Dette lurer jeg på.... Det blåser så innmari her på sunnmøre, og mine katter er ute... Minsten er 9 månder og derfor lurer jeg på om vinden virkelig kan ta ham? BAre lurte liksom.... Selv om kattene nå har kommet inn med diverse flygende objekter som gamle isposer ol. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Katter vet å passe seg. De finner nok en lun plass å krype inn under, dersom det blåser som verst! mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Katter er så absolutt ikke dumme, og kommer nok fort hjem til matmor og gjemmer seg hvis de skulle føle at bena ikke stod helt på trygg grunn. Forøvrig er katter lave, og det blåser ikke på langt nær så mye nede lange bakken som det gjør i menneskehøyde. 0 Siter
carma Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg har hatt katter ute i Sunnmørs-stormer før og det gikk så bra så. De er smarte nok til å finne ly eller komme hjem til mor ) 0 Siter
Nyco Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Vel...hvis du plutselig ser et kattetryne klistra i glassruta fra utsia i stua oppe, så er det på tide å bli bekymra...he he he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.