Altman Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har jeg fått Lord of the Rings, Two Towers på DVD? Ædda bædda 0 Siter
Altman Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Vært i Sverige du da? Nei, på internett 0 Siter
shandy Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Nei, på internett Ja selvsagt, det går jo like greit. Lurer på om ikke Jane er en smule misunnelig :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Vet ikke om du har fått overbragt den beskjeden - men jeg har en bestilling inne hos deg på film. Og da snakker jeg ikke om Ringens Herre ..... Den kan gjerne hentes kombinert med litt inntak av rødvin. 0 Siter
Altman Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Vet ikke om du har fått overbragt den beskjeden - men jeg har en bestilling inne hos deg på film. Og da snakker jeg ikke om Ringens Herre ..... Den kan gjerne hentes kombinert med litt inntak av rødvin. Gi meg en dags frist så skal jeg ha ordnet tingenen innen du kommer 0 Siter
punkyB Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Gi meg en dags frist så skal jeg ha ordnet tingenen innen du kommer Oj det var bra - jeg kommer ikke så fort da - men kanskje til helgen? 0 Siter
Altman Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Skrevet 14. januar 2003 Oj det var bra - jeg kommer ikke så fort da - men kanskje til helgen? Det høres greit ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.