Gjest frodon Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har nettopp flyttet til Oslo og tenker meg nå på min første "Harry"- tur. Hvor er det kortest å kjøre? Må man innom Kongsvinger eller er det mulig å kjøre Rv 170? Hvor tar man i så fall av??? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Et råd fra en med erfaring : ikke dra til Scharlottenberg, det er dårligere utvalg, dårligere kvalitet og dyrere. Svinesund er billigst og best. 0 Siter
Vincent Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Følg E18 mot Stockholm. Som Ulven sier, unngå den turen. E 18 er knapt kjørbar på norsk side. 0 Siter
nolte Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Du kan kjøre via Fetsund-Bjørkelangen-Skotterud,og riksvei 2 derfra til grensen, men jeg råder deg til å kjøre E6 mot Kløfta, der tar du av inn på riksveg 2 mot Kongsvinger, og videre til Skotterud/Magnor og inn i Sverige. Jeg holder faktisk en knapp på at det er triveligere å handle i Charlottenberg enn i Strømstad eller Årjäng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.