newbii Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hva feiler det meg? Kan noen gi meg en beskrivelse på sykdommen depresjon? Jeg skjønner jo at det er noe galt med meg, men jeg vet ikke hva Ok, her er greia! Begynte å få litt problemer for ca.1 år siden, og klarte å surre meg borti dop for å prøve å "fikse" dem. Ikke særlig smart og etter et par uker var jeg totalt ute å kjøre og rusa meg på stort sett alt utenom heroin. Helt til jeg holdt på å dø av ecstasy en kveld, da klarte jeg å ta meg sammen og var faktisk clean en periode. Men det varte ikke så lenge før det var på`n igjen. Den siste tida har vært et levende mareritt, på 1.1/2 mnd har jeg vært på legevakta 6 ganger pga selvskading og et par av de hadde jeg antagligvis blødd i hjel hvis ikke ambulansen hadde kommet og henta meg. Det er ikke et helvete hele uka, et par dager er faktisk helt OK, før det begynner å gå nedover, langt ned! Til slutt kommer jeg til et punkt hvor alt blir svart og den eneste utveien er å kutte meg opp. Hvorfor gjør jeg det?! Hvorfor blir jeg så rar inni meg alltid? Ser ikke noen grunn til det! Kommer det av alt jeg har stappa i meg av kjemikalier? Kommer jeg til å være sånn som dette resten av livet? Er det jeg opplever en depresjon? Skjønner ingen ting jeg Noen? Please, gi meg svar?! Går til psykolog, men forløpig har det ikke hjulpet, kommer det til å hjelpe etterhvert? Har faktisk vært clean et par dager og Skal prøve å greie det denne gangen! Blir jeg normal da? Håper noen kan gi meg noen svar, er så lei av legevakta!! Hilsen frustrert og helskrudd jente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89382-forvirra-frustrert-og-full-av-arr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punktum Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er nok veldig viktig at du greier å kutte ut alt det du ruser deg på. Klart det må påvirke hjernen din. Noen stoffer kan ødelegge reseptorer i hjernen og dermed gi alvorlige depresjoner. Men dette skulle psykologen din kunne svare på. Det høres ut som du har vilje til å kutte ut stoff, og har en mistanke om at de kjemikalene du tar, kanskje er en av årsakene til depresjonen. Veldig positivt at du har kontaktet hjelpeapparatet. På sikt kan timen hos psykolog helt sikkert hjelpe deg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89382-forvirra-frustrert-og-full-av-arr/#findComment-489655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.