Altman Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 så kan du høre suset av snakkende barnearbeidere? 0 Siter
Tonette Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Nei, det visste jeg ikke, men så drikker jeg ikke kaffe heller. 0 Siter
alphan Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Uten den inntekten hadde kanskje familien sultet ihjel. Tenkt på det? Vi har hatt barnearbeid i Norge også, på begynnelsen av 1900 tallet. Spesiellt innen teglstein industrien. En nabo av meg (73 år) fortalte at han ikke fikk gå på skolen fordi han var nødt til å hjelpe sin far på fiske. Alle land må vel få en sjanse til å bygge seg opp, eller hur? 0 Siter
hutula Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 ..bedre å plukke kaffe enn åprostituere seg... 0 Siter
hutula Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 ..bedre å plukke kaffe enn åprostituere seg... 0 Siter
Altman Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Uten den inntekten hadde kanskje familien sultet ihjel. Tenkt på det? Vi har hatt barnearbeid i Norge også, på begynnelsen av 1900 tallet. Spesiellt innen teglstein industrien. En nabo av meg (73 år) fortalte at han ikke fikk gå på skolen fordi han var nødt til å hjelpe sin far på fiske. Alle land må vel få en sjanse til å bygge seg opp, eller hur? Joda, alphan, jeg er ikke uenig i det du skriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.