Gå til innhold

dragsuget

Gjest optimisten

Anbefalte innlegg

Gjest optimisten

Er en jente på 22 som sliter litt. Jeg får behandling ved zoloft pluss at jeg går til psyk to ganger i uka. Men nå er jeg begynt å slite igjen. Jeg kjenner at de depressive tankene er ferd med å ta over livet mitt igjen . Bulimien er ute av kontroll. I tillegg presterte psykiateren min i dag sa at jeg kunne ha et enormt oppmerksomhetsbehov som jeg fikk dekket ved å være psykisk psyk og ha bulimi.

Tror han virkelig at jeg velger dette selv. At jeg har det livet jeg ønsker å ha.

Det kjennes som om jeg sitter på første tog på vei rett til helvete! .

Hva kan jeg gjøre nå , trenger noen tips til hvordan ta tilbake kontrollen i livet mitt. Merker også at destruktiv livstil med mye bulimi , alkohol etc høyt pengeforbruk blir svært så forlokkende når jeg er i det depressive hjørnet. Problemet er at om jeg gir etter for disse "lystene" skaper de bare enda større problemer enn det jeg alleredet har. Så den taktikken er ikke noe god..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89389-dragsuget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...