Gjest optimisten Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er en jente på 22 som sliter litt. Jeg får behandling ved zoloft pluss at jeg går til psyk to ganger i uka. Men nå er jeg begynt å slite igjen. Jeg kjenner at de depressive tankene er ferd med å ta over livet mitt igjen . Bulimien er ute av kontroll. I tillegg presterte psykiateren min i dag sa at jeg kunne ha et enormt oppmerksomhetsbehov som jeg fikk dekket ved å være psykisk psyk og ha bulimi. Tror han virkelig at jeg velger dette selv. At jeg har det livet jeg ønsker å ha. Det kjennes som om jeg sitter på første tog på vei rett til helvete! . Hva kan jeg gjøre nå , trenger noen tips til hvordan ta tilbake kontrollen i livet mitt. Merker også at destruktiv livstil med mye bulimi , alkohol etc høyt pengeforbruk blir svært så forlokkende når jeg er i det depressive hjørnet. Problemet er at om jeg gir etter for disse "lystene" skaper de bare enda større problemer enn det jeg alleredet har. Så den taktikken er ikke noe god.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89389-dragsuget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.