Gjest strikkejakka Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg vil så gjerne strikke en genser til ungene mine,skal være sykemeldt i ca 2 uker. Kan noen skrive ned oppskrift på en nybegynner genser,bare rett og vrang,fins det eller... Please hjelp meg har så lyst .. 0 Siter
molli Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Her er masser av gratis oppskrifter! Se på alle de flotte bildene. Bare å velge! Noen er kanskje litt avanserte, men det er flere du iallefall kan ta størrelsesmålene av o.l. (maskeantall og fremgangsmåte). Her er en på side 4 som jeg liker veldig godt: http://www.garnstudio.no/design/barn4.htm# (nummer to fra høyre, øverste rad) Har lyst å prøve meg på den selv, men den er nok litt for avansert for meg (mye mønster...). 0 Siter
fresja Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Gå i garnbutikken og be dem finne en enkel oppskrift. Jeg synes strikkingen er en lek, men monteringen er vanskelig, så jeg ville valgt en der jeg slipper klippe hull og sy armene på etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.