Gå til innhold

En liten bønn til dere....

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette...jeg setter pris på all responsen jeg får på mine innlegg...uansett hvem jeg får dem fra.

Jeg kunne ikke unngå å legge merke til at min "nye antidepp-strategi" har påkalt seg oppmerksomhet fra en del (for meg) "nye" såkalte "nicks"...noe som i seg selv er meget oppløftende, og jeg takker for det...:-)

Men jeg vil rette en liten bønn til alle dere som var der for meg når jeg hadde det som verst: Ikke bli "borte" for meg..please...

Jeg trenger dere fremdeles...

Strever fremdeles med den samme tomheten, håpløsheten,sorgen og savnet etter ....noe...som jeg gjorde for snart 8 uker siden..jeg har bare prøvd en strategi som ikke funket.

Nå prøver jeg en annen...

Vil anse det som et stort tap hvis jeg ikke skulle høre fra dere fra tid til annen...:-(

Jeg skal ikke liste opp "nicks" her...dere vet vel stort sett selv hvem det gjelder....:-)

Don`t go away...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89404-en-liten-b%C3%B8nn-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Folk er litt inn og ut her bare!

Du var jo borte noen dager selv nå nylig. Må si jeg lurte på om det hadde skjedd noe.

Om en 'favoritt' forsvinner så kommer det kanskje to like gode til. Det er sånn det er her.

Sovnet ikke ikveld. Fikk et tips under her, så nå flyr jeg rett i hermetikkskapet og roter rundt. Tror det er en ananasboks der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...