Gå til innhold

fra 40 mg til 60 mg seroxat uten kontakt med lege

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte med 20 mg seroxat, men det hadde ingen effekt. Økte til 40 mg, men fremdeles ingenting.

Nå har jeg økt til 60 mg, men har ikke fortalt fastlegen min om avgjørelsen. Ville bare se om det hadde noe virkning.

Jeg har sosial fobi.

Bør jeg kontakte legen, eller kan jeg fortsette på 60 mg i 4 uker til(har tatt 60 mg i en uke)før jeg må skifte merke.

Hilsen

Fortsetter under...

Vær oppmerksom på at virkningen mot sosial fobi kan kommer veldig langsomt hos noen. Det gikk flere måneder før jeg skjønte at medisinene faktisk hadde hjulpet. Virkningen kom "snikende" nesten umerkelig. Andre har beskrevet en brå virkning allerede etter noen uker, men for meg tok det lengre tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...