Gå til innhold

GUD's gave til mannen og kvinnen

Anbefalte innlegg

Hvorfor mannen tisser stende:

Da Gud hadde skapt Adam og Eva, hadde han igjen

to gaver som han ville gi til dem.

Gud sa: "Jeg har to gaver igjen til dere, den ene er kunsten

tisse

stående..."

Adam avbrøt: "Jeg, jeg vil ha den, det ville være kjempekult,

livet

ville bli så mye enklere og mer gøyalt!

Gud tittet på Eva og Eva nikket og sa: "Hvorfor ikke, det er

ikke så

viktig for meg."

Så Gud ga Adam denne gaven.

Adam skrek av glede, hoppet opp og tisset rundt omkring,

skvettet på

veggene og løp ned til stranden hvor han

tisset og beundret mønsteret han laget i sanden.

Gud og Eva betraktet Adams glede og Eva spurte Gud:

"Og den andre gaven du ville gi bort??"

"Hjerne, Eva, hjerne."

;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89457-guds-gave-til-mannen-og-kvinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitsen var bra den :-)

Men de fleste damer _kan_ tisse stående hvis de vil. To fingre og et drag oppover, og det blir så fin stråle så. Litt tiss på fingrene blir det da, men det får de ellers også.

Det er tydligvis ikke bare Ulv i din fårikål ? ;-)

Dette kan du visst like bra som noen kvinne ;-)

Liker hjernen bedre jeg...men kanskje hjernen ble gitt til alle som ikke er blondiner og det du sa til resterende? *fnis*

Bare synd den er så skjeldent i bruk, mannen bruker jo sin gave oftere enn kvinnene bruker sin i mange tilfeller virker det som ;-)

Annonse

Vitsen var bra den :-)

Men de fleste damer _kan_ tisse stående hvis de vil. To fingre og et drag oppover, og det blir så fin stråle så. Litt tiss på fingrene blir det da, men det får de ellers også.

Pføy. Vi vasker ihvertfall fingrene når vi har vært på toalettet:)

Ulv I Faarikaal

Pføy. Vi vasker ihvertfall fingrene når vi har vært på toalettet:)

He-he, det gjør jeg også alltid, men det har vært gjort undersøkelser på bl a sykehus hvor det viser seg at kvinner ikke skiller seg ut fra menn, og kanskje til og med er mer slurvete med håndvask. Men at det er de samme hver gang som ikke gjør det, er nok riktig.

Ulv I Faarikaal

Det er tydligvis ikke bare Ulv i din fårikål ? ;-)

Dette kan du visst like bra som noen kvinne ;-)

Jeg har bare lest aviser, jeg har ikke prøvd.

Der sto en nøyaktig beskrivelse og uttalelse fra en gruppe studenter som hadde prøvd. Noen greide det ikke. De 70% som fikk det til, dro bare ned buksesmekken og tissa stående på pissoar, som menn gjorde.

Har du prøvd?

Nå gikk du ut fra at jeg fleipa ?

Annonse

Jeg har bare lest aviser, jeg har ikke prøvd.

Der sto en nøyaktig beskrivelse og uttalelse fra en gruppe studenter som hadde prøvd. Noen greide det ikke. De 70% som fikk det til, dro bare ned buksesmekken og tissa stående på pissoar, som menn gjorde.

Har du prøvd?

Nå gikk du ut fra at jeg fleipa ?

Jepp, jeg gikk ut fra at du fleipet.

Om jeg har prøvd, nei jeg har slange til det, og damene får klare å urinere selv i det minste.

He-he, det gjør jeg også alltid, men det har vært gjort undersøkelser på bl a sykehus hvor det viser seg at kvinner ikke skiller seg ut fra menn, og kanskje til og med er mer slurvete med håndvask. Men at det er de samme hver gang som ikke gjør det, er nok riktig.

Men du husker den analysen som ble gjort av et glass chilinøtter (de som står på bardiskene)....30 (el var det 50) forskjellige urinrester! *ugh*

Etter det har det ikke blitt mye chilinøtter på dette trollet på by'n nei..

Ulv I Faarikaal

Men du husker den analysen som ble gjort av et glass chilinøtter (de som står på bardiskene)....30 (el var det 50) forskjellige urinrester! *ugh*

Etter det har det ikke blitt mye chilinøtter på dette trollet på by'n nei..

Renslighet er lett målbart, ja.

En regel sier at det bl a er forbudt å bruke joggebukse på et kjøkken. Det er for lett å klø seg i r... eller på p.... eller i f....

:-)

Renslighet er lett målbart, ja.

En regel sier at det bl a er forbudt å bruke joggebukse på et kjøkken. Det er for lett å klø seg i r... eller på p.... eller i f....

:-)

Det har jeg aldri tenkt på, men joggebukser skal være romslige da..*flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...