Gå til innhold

Hitra, Frøya og Fjellværøya...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet vel egentlig ikke hvordan det er å bo der ute..

Jobbet sammen med ei som kom fra Hitra.. Hun og familien flyttet tilbake.. Begge hadde brae jobber i Trondheim som de sa opp.. Så tror nok det er ok der..

Svigerforeldrene mine har hytte på Fjellværøya, og der er det kjempefint.. Vi er der bare på sommeren, og når det er fint vær, savner ikke vi sørlandet noe spesielt..

Bjørn Fjellvær har en sang som heter "Hitra, Frøya og Fjellværøya" som er flott..

;-))

Huff... Om du flytter til Hitra, må dere i alle fall bo i nærheten av Fillan eller en annen større plass. Vi hadde hytte på Melandsjø, og jeg holdt på å kjede vettet av meg hver eneste gang jeg var nødt til å bli med utover.

Nå kunne nok stedet vært veldig godt å reise utover til, for der er masse berg å gå turer på (nesten ingen trær da...) og fiskemuligheter, noe som hadde vært godt for slitne småbarnsforeldre. Men - æh... Fjellværøy... hva i alle dager får dere til å tenke på å flytte utover dit? Driver dere med fisking/fiskeriprodukter eller noe sånt? Det kan da umulig være mer enn knappe 500 mennesker som bor der...

Frøya kan jeg ikke uttale meg så mye om, bortsett fra at jeg aldri kunne bodd der. Har halve slekta derfra, men jeg er ikke så glad i måker og forblåst landskap...

Det positive med det må være at man slipper unna det travle bylivet og den verste forurensinga. Er man ordentlig naturmenneske som trives ved sjøen, så er det sikkert kjempefint der ute...

Uansett - lykke til :)

Tja, jeg har vært mye på Hitra i området Fillan og Ansnes. Du bør nok bo i nærheten av disse stedene, fordi de er av litt størrelse.

Jeg for min del kunne aldri i verden bo der. Jeg liker å feriere der om sommeren, men om vinteren kan du kjede deg grønn. Det er ikke noe særlig vinter, ofte litt for mildt til det. Litt snø, regn og blåst hele tiden. Det er mye vind der ute både vinter og sommer. Det er meget flott der om sommeren når været er bra, men det er desverre ikke altfor ofte.

Liker du sjølivet så ligger jo det rett utenfor døra, men liker du å gå i fjell, skog og mark er mulighetene sterkt begrenset.

Jobbmulighetene er heller ikke av de største.

I tillegg er det utrolig mye bygdesladder der.

Nå kom jeg på at jeg også har spilt på noen fester der også på slutten av 70-tallet. Det var på Ansnes, Fillan og en gang som jeg lurer på var i nærheten av Mellandsjø (hvis det skrives sånn?)

Tja, jeg har vært mye på Hitra i området Fillan og Ansnes. Du bør nok bo i nærheten av disse stedene, fordi de er av litt størrelse.

Jeg for min del kunne aldri i verden bo der. Jeg liker å feriere der om sommeren, men om vinteren kan du kjede deg grønn. Det er ikke noe særlig vinter, ofte litt for mildt til det. Litt snø, regn og blåst hele tiden. Det er mye vind der ute både vinter og sommer. Det er meget flott der om sommeren når været er bra, men det er desverre ikke altfor ofte.

Liker du sjølivet så ligger jo det rett utenfor døra, men liker du å gå i fjell, skog og mark er mulighetene sterkt begrenset.

Jobbmulighetene er heller ikke av de største.

I tillegg er det utrolig mye bygdesladder der.

Nå kom jeg på at jeg også har spilt på noen fester der også på slutten av 70-tallet. Det var på Ansnes, Fillan og en gang som jeg lurer på var i nærheten av Mellandsjø (hvis det skrives sånn?)

Åh - spiller du også? Da liker jeg deg enda bedre enn før. Jeg noterer fem ekstrapoeng.

Hvilket instrument? Jeg håper på bass. Bassister er både sterke, mandige og følsomme....

Men ikke så følsomme at de gråter etter sex.

Åh - spiller du også? Da liker jeg deg enda bedre enn før. Jeg noterer fem ekstrapoeng.

Hvilket instrument? Jeg håper på bass. Bassister er både sterke, mandige og følsomme....

Men ikke så følsomme at de gråter etter sex.

Hehe, jeg har spilt i band i noen år, men det er 20 år siden, spiller lite i dag. Kan forresten nevnte at vi var Return's store forbilder, i alle fall for noen av dem, ....i sin tid...:-))

Jeg spiller gitar og sang endel. Selvsagt da med mørk sterk stemme, sånn som skurrer litt vet du:-))

Tenk deg en slik stemme som hvisker i øret ditt som knurret litt, du kjenner den?...*lol*....

Hvorfor jobber ikke jeg som markedsfører?...hehe...

Har aldri gråtet etter sex og kommer nok ikke til å gjøre det heller:-)

Annonse

Hehe, jeg har spilt i band i noen år, men det er 20 år siden, spiller lite i dag. Kan forresten nevnte at vi var Return's store forbilder, i alle fall for noen av dem, ....i sin tid...:-))

Jeg spiller gitar og sang endel. Selvsagt da med mørk sterk stemme, sånn som skurrer litt vet du:-))

Tenk deg en slik stemme som hvisker i øret ditt som knurret litt, du kjenner den?...*lol*....

Hvorfor jobber ikke jeg som markedsfører?...hehe...

Har aldri gråtet etter sex og kommer nok ikke til å gjøre det heller:-)

Ja! Ja! Mørk, litt hes stemme sånn "Road to hell..."?

Syng mer, mrxx! Jeg elsker at du synger for meg.....

Return er/var jo veldig bra, så forbildet deres må jo ha vært knallbra. Tenkte du var hjemmehørende i Hamar-traktene, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...