Gå til innhold

Hva slags jobb er enkelt å få for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet i manpower, men der er det jo knapt oppdrag for tiden. Jeg har ikke så mye erfaring. Av skole har jeg handel og kontor(markedsf.) + 1 års høyskole i økonomi(bi).Vurderer å søke på skole til høsten, hvis jeg ikke får jobb snart.

Skrevet

Norsk medisinaldepot søker etter folk som kan file hakket i globoiden.

:-)

Skrevet

Det er ikke mange "gode" bransjer akkurat nå. Det er nokså dødt over hele arbeidsmarkedet. Du må bare følge med på jobbanonser både på web og i aviser for å få ett bilde av markedet. Men det kan være ett godt tidspunkt å ta videreutdanning, og stå sterkere om ett par år i ett forhåpentligvis bedre marked.

Skrevet

Såvidt jeg har forstått, er det en del etterspørsel etter mennesker som kan regnskap og slikt.

Skrevet

Norsk medisinaldepot søker etter folk som kan file hakket i globoiden.

:-)

Hæ?

Skrevet

Tror det er enkelt å få pleieassistentjobb. Jeg skal prøve selv til uka, for nå går jeg snart på veggen av å gå hjemme lenger. Skal ikke gi meg når jeg først starter med jobbletinga, i alle fall :)

Skrevet

Tror fortsatt det er greit med jobber innen økonomi/administrasjon. Høres ut til at du kan passe inn i en sånn type jobb. Økonomikonsulent? Eller administrasjonssekretær?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...