Gå til innhold

Definisjonen på bifil?

Anbefalte innlegg

Hei,har et spørsmål som jeg lurer på?

Hvordan definerer man at man er bifil?

1.Er det når man bare ser muligheten til å ha sex med begge kjønnene. eller 2.må man kunne utvikle følelser for begge kjønnene også?

f.eks. en mann som er heterofil som har sex med en mann uten å ha følelser for han, er han egentlig bifil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89502-definisjonen-p%C3%A5-bifil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bisexuell er å kunne ha sex med begge kjønn, bifil er å kunne utvikle følelser for begge kjønn... Sånn har jeg forstått det iallefall.

Søkte i ordboka jeg, og får opp følgende:

biseksuell: om person: som kjenner seksuell tiltrekning mot begge kjønn, bifil

bifi´l a1 (fra lat., av II *bi- og *-fil) om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn, t forskj fra *homofil, heterofil

Så da vil jeg si at det jeg sa i stad var feil, selv om jeg vil fortsette å bruke ordene på den måten. Men bifil og biseksuell er det samme, og når man er bifil trenger man ikke å kunne få følelser for begge kjønn.

Who cares... Enten knuller man samme kjønn, eller så knuller man ikke samme kjønn.

Hvem bryr seg om hva det heter? Vi gutter regner deg uansett som homofil light dersom du knuller andre gutter.

Jenter som knuller andre jenter regner vi som søte.

Jenter som knuller andre jenter regnes som kvalme, like kvalme som gutter som knuller andre gutter.... ingen av delene er søtt!

Dermed basta!

Annonse

Åj, du burde gjøre noe med homofobien din!

Jeg har ikke homofobi selv om jeg ikke akkurat liker å tenke på to av samme kjønn som ligger med hverandre. Det bare kjennes unaturlig for meg.

Jeg kjenner to lesbiske (de er ikke kjærester) som er to utrolig flotte mennesker. Hun ene visste jeg at var lesbisk før jeg ble kjent med henne. Hun har også fortalt meg at for henne er det unaturlig at en mann og en kvinne ligger sammen.

Uansett, det jeg ville frem til er at SierDuDet synes det er søtt med to kvinner, men ikke med to menn. Hva er forskjellen?

Man er bifil hvis man tenner seksuelt på begge kjønn. En mann kan jo være glad i en grei og snill mannevenn uten at han tenner på han rent seksuelt. Men kjærlighet og seksuell tenning er to forskjellige ting, selv om sexen gjerne blir bedre hvis man føler kjærlighet til personen.

Selv er jeg mann og blir kvalm av å tenke på å ha sex med samme kjønn, og den type personer er heterofile.

Jeg har ikke homofobi selv om jeg ikke akkurat liker å tenke på to av samme kjønn som ligger med hverandre. Det bare kjennes unaturlig for meg.

Jeg kjenner to lesbiske (de er ikke kjærester) som er to utrolig flotte mennesker. Hun ene visste jeg at var lesbisk før jeg ble kjent med henne. Hun har også fortalt meg at for henne er det unaturlig at en mann og en kvinne ligger sammen.

Uansett, det jeg ville frem til er at SierDuDet synes det er søtt med to kvinner, men ikke med to menn. Hva er forskjellen?

Forskjellen er nok at jeg ikke synes det er kvalmt at to gutter har sex.

Jentersex er kult, men det er fordi jeg tenner på jenter. Jeg tenner ikke på gutter, men de må få knulle hverandre så mye de vil.

Annonse

Gjest ehhhhhhh

Who cares... Enten knuller man samme kjønn, eller så knuller man ikke samme kjønn.

Hvem bryr seg om hva det heter? Vi gutter regner deg uansett som homofil light dersom du knuller andre gutter.

Jenter som knuller andre jenter regner vi som søte.

-Og hvordan *K* en jente en annen jente???

Kan du fortelle hvordan det kan gå for seg :-o

-Og hvordan *K* en jente en annen jente???

Kan du fortelle hvordan det kan gå for seg :-o

Det er når jentene stiller seg på knær, i doggystillingen, med rumpene mot hverandre. I mellom seg har de en dobbeltdildo som de støter i mot fra vagina til vagina, eventuelt rumpe til rumpe, rumpe til vagina eller vagina til rumpe.

Strap on er også en mulighet.

Det er mange muligheter.

Gjest ehhhhhhh

Det er når jentene stiller seg på knær, i doggystillingen, med rumpene mot hverandre. I mellom seg har de en dobbeltdildo som de støter i mot fra vagina til vagina, eventuelt rumpe til rumpe, rumpe til vagina eller vagina til rumpe.

Det er mange muligheter.

SPY :(

*jeg skulle ikke ha bedt om _den_ forklaringen*

Du er faen meg pervo!!!Har du sett for mange syke filmer?

Gjest ehhhhhhh

Jenter som knuller andre jenter regnes som kvalme, like kvalme som gutter som knuller andre gutter.... ingen av delene er søtt!

Dermed basta!

Enig med Sofline!Det er vel sånn at vi synes det er en motbydelig tanke at den samme sorten som oss selv skal gå på samme sorten.Det er noe som er innbygd i mennesket at dette er feil fra naturens side!

Dessuten er det motbydelig og tenke på hva homsene gjør sammen,kvalmende er det.Sorry!

Enig med Sofline!Det er vel sånn at vi synes det er en motbydelig tanke at den samme sorten som oss selv skal gå på samme sorten.Det er noe som er innbygd i mennesket at dette er feil fra naturens side!

Dessuten er det motbydelig og tenke på hva homsene gjør sammen,kvalmende er det.Sorry!

Jeg driver en del med homsing. Det er jævlig godt, faktisk. Analsex er tross alt mye bedre enn vaginal- og oralsex.

Det er mange muligheter.

Du har med andre ord vært vitne til dette før?

Kvalmt synes jeg ikke det er. Ei heller at gutter knuller gutter. Det er helt greit.

Man er da ikke homofob.

Jeg er ikke homofob, men jeg tenner ikke på folk av samme kjønn (dvs. jenter), akkurat som jeg ikke tenner på lakk og lær eller gusjegrønne joggesko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...