Gå til innhold

Definisjonen på bifil?

Anbefalte innlegg

Forskjellen er nok at jeg ikke synes det er kvalmt at to gutter har sex.

Jentersex er kult, men det er fordi jeg tenner på jenter. Jeg tenner ikke på gutter, men de må få knulle hverandre så mye de vil.

Kan du forklare hvorfor jentesex er kult? (du er langifra den eneste med denne oppfatningen vet jeg) Hvis to jenter har sex, er det tvilsomt at de tenner på deg også.

Fortsetter under...

Enig med Sofline!Det er vel sånn at vi synes det er en motbydelig tanke at den samme sorten som oss selv skal gå på samme sorten.Det er noe som er innbygd i mennesket at dette er feil fra naturens side!

Dessuten er det motbydelig og tenke på hva homsene gjør sammen,kvalmende er det.Sorry!

Det er godt mulig at det strider mot naturen. Naturen tilsier trossalt at vi skal formere oss.

Det er derimot veldig naturlig å bli sugd til man kommer i jentas munn, hvorpå hun svelger for å bli gravid.

Jeg er ikke homofob, men jeg tenner ikke på folk av samme kjønn (dvs. jenter), akkurat som jeg ikke tenner på lakk og lær eller gusjegrønne joggesko.

Det er forskjell på å tenne på noe og det å finne det kvalmt. Jeg tenner heller ikke på to gutter som har sex, og jeg pleier å stille det kravet hvis jeg er på nachpiel med noen homser at de drøyer sexen til jeg har gått.

Kan du forklare hvorfor jentesex er kult? (du er langifra den eneste med denne oppfatningen vet jeg) Hvis to jenter har sex, er det tvilsomt at de tenner på deg også.

Jeg kjenner to lesbiske jenter veldig godt, og har rotet med dem begge to.

Det er med andre ord ikke så tvilsomt at de kan tenne på meg også.

Hvorfor det er kult? Tja... liker man en naken jentekropp og tenner på den, hva tror du da to, og kanskje tre eller fire jente kropper vil gjøre for meg?

Annonse

Hvorfor det er kult? Tja... liker man en naken jentekropp og tenner på den, hva tror du da to, og kanskje tre eller fire jente kropper vil gjøre for meg?

Jeg gir opp deg!

Gjest ehhhhhhh

Du er bare sinnsykt KVALM!Men det er vel det som er meningen,og provosere...Så heretter har jeg bestemt meg for og overse deg!Heldigvis fortoner virkeligheten(for de fleste) seg helt annerledes en din jævla sinnsyke drømmeverden!

Du er bare sinnsykt KVALM!Men det er vel det som er meningen,og provosere...Så heretter har jeg bestemt meg for og overse deg!Heldigvis fortoner virkeligheten(for de fleste) seg helt annerledes en din jævla sinnsyke drømmeverden!

Jeg fatter ikke engang hva jeg har skrevet i denne tråden som er perverst og galt, så jeg må åpenbart være sinnsyk. Ja.

Who cares... Enten knuller man samme kjønn, eller så knuller man ikke samme kjønn.

Hvem bryr seg om hva det heter? Vi gutter regner deg uansett som homofil light dersom du knuller andre gutter.

Jenter som knuller andre jenter regner vi som søte.

jeg kan godt tenne på en annen jente.Jeg har aldri praktisert sex med en av samme kjønn og tror aldri jeg kommer til å gjøre det..

Vil dere si jeg er bifil da???

Nei,mener nå jeg..

jeg kan godt tenne på en annen jente.Jeg har aldri praktisert sex med en av samme kjønn og tror aldri jeg kommer til å gjøre det..

Vil dere si jeg er bifil da???

Nei,mener nå jeg..

Hva har det for noen betydning om du ikke praktiserer sex eller ikke så lenge du tenner?.En homofil mann som ikke har hatt sex med menn må jo kalles homo selv om han ikke har hatt sex.

Annonse

Søkte i ordboka jeg, og får opp følgende:

biseksuell: om person: som kjenner seksuell tiltrekning mot begge kjønn, bifil

bifi´l a1 (fra lat., av II *bi- og *-fil) om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn, t forskj fra *homofil, heterofil

Så da vil jeg si at det jeg sa i stad var feil, selv om jeg vil fortsette å bruke ordene på den måten. Men bifil og biseksuell er det samme, og når man er bifil trenger man ikke å kunne få følelser for begge kjønn.

dei som skreiv ordboka var nok hetero....;) det står sikkert berre om "seksuell tiltrekning" på "homofil" også. av ein eller annan grunn trur dei fleste heterofile at homofili først og fremst dreier seg om sex....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...