Gå til innhold

Hjelp! Attføring..?

Anbefalte innlegg

Hmm.. min behandler vil ha meg på attføring.. jeg skjønner jo at jeg bør slå til, kan ikke lenger være student uten mål og mening.. men.. forandringer er noe som fremkaller angst hos meg. Skal jeg gi opp studietilværelsen innebærer det at jeg må flytte fra studenthybelen. Dette er sikkert en bagatell, men nå etter at jeg kom fra timen har jeg vært utrolig urolig inni meg.. sinnsykt redd for å flytte til ny hybel.. nye naboer.. nytt sted.. Behandleren min mente det ikke var mulig å kombinere attføring med studier, ettersom jeg egentlig har oppnådd en grad og utdannelse.. Finnes det overhodet ingen muligheter som gjør at jeg kan ta 1 fag samtidig med attføring? Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på slike ting..

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89512-hjelp-attf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er fulltidsstudent på attføring (yrkesrettet attføring). Du kan studere og følge vanlig studieprogresjon selv om du går på attføring, kontakt A-Etat for nærmere informasjon.

Takk skal du ha, skal finne litt mer informasjon så snart som mulig tror jeg:)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89512-hjelp-attf%C3%B8ring/#findComment-490516
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...