Gjest Espen 24 Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Jeg har trøbbel med å spille inn en film på pc'en i (s)vcd-format, har prøvd på en defragmentert hdd med 7GB ledig og en formatert hdd på 1,3GB! Jeg har en 2GHz Intel med 128 MB minne. Får problemer med lyden (ingen/dårlig lyd) eller innspillingen bare stopper etter noen minutter, noen som vet råd? 0 Siter
citoyen Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Dette er egentlig ikke et felt jeg kan noe særlig om, men det slår meg at du kanskje har litt lite minne? Video er ganske ressurskrevende saker, og 128MB er ikke stort i våre dager 0 Siter
Gjest Espen 24 Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Dette er egentlig ikke et felt jeg kan noe særlig om, men det slår meg at du kanskje har litt lite minne? Video er ganske ressurskrevende saker, og 128MB er ikke stort i våre dager beklager men det skulle stått 256MB selv om det kanskje ikke kommer noe annet svar av den grunn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.