Gjest Rakel Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Hei, er det fler steder enn telefonkatalogen.no jeg kan sende gratis SMS? Takker for svar:) 0 Siter
Line Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Om du har Netcom; mother.netcom.no eurobate.no... eller var det com? everyday.com 0 Siter
dolianer Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Er jo ikke gratis så lenge du betaler tellerskritt for å være på logget. Det glemmer de fint å si noe om! 0 Siter
Gjest løpål Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Er jo ikke gratis så lenge du betaler tellerskritt for å være på logget. Det glemmer de fint å si noe om! adsl 0 Siter
Gjest Rakel Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Er jo ikke gratis så lenge du betaler tellerskritt for å være på logget. Det glemmer de fint å si noe om! På jobben har vi adsl og privat har jeg bredbånd, så for meg spiller det ingen trille. Ha en flott dag. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.