Amiga Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Finnes det en juridisk ordbok eller en oversikt over juridiske uttrykk på nettet? 0 Siter
Vincent Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 http://oslo-byfogd.domstol.no/ordliste/ 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Den var relativt knapp den som Vincent ga deg link til. Jeg har en bokutgave på pulten min, så bare spør hvis du ikke finner svar hos byfogden! :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Den var relativt knapp den som Vincent ga deg link til. Jeg har en bokutgave på pulten min, så bare spør hvis du ikke finner svar hos byfogden! :-) Jeg skulle ønske det var så lett men jeg oversetter fra spansk og da blir det litt vanskelig å spørre sånn skriftelig. Men må jeg så må jeg. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg skulle ønske det var så lett men jeg oversetter fra spansk og da blir det litt vanskelig å spørre sånn skriftelig. Men må jeg så må jeg. :-) OK!:-) Men kanskej du bør kjøpe deg en? Den jeg har er fra Kunnskapsforlaget, men den er noen år gammel, så kanskje den nå gis ut et annet sted?? Det er forresten ikke en juridisk ordliste, men et juridisk _leksikon_! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.