Gjest Amanda_L Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg lurer på hvor ofte det er nødvendig med legesjekker. Jeg tenker da på de litt mindre hyggelige, som undersøkelse hos gynekolog og undersøkelse av brystene. "Verten" er 35 år og har ikke vært til slike undersøkelser på åtte år. HATER det nemlig så intenst!!!!!!!!!! Jeg vil ikke gå, absolutt ikke. HATER å måtte gå til legen, men ser at det muligens er på tide. GRØØØØSSSSSSSS. Hvilke sjekker er det vanlig å ta, og hvordan kan en få hjelp til at besøket ikke blir "dødsens". Jeg ville bare nevne at jeg hater det så mye at mine andre "hjelpere" (MP)kommer frem og det er ikke alltid like hyggelig. Spesielt ikke for andre. Er det mulig å få ta en undersøkelse av brystene uten at noen må ta på dem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89723-hvor-ofte-nhd-please-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.