Gå til innhold

Tynnere legger.../og hofter..

Lea_Ariadne

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har funnet ut at jeg har veldig "tykke" legger, enda jeg ikke trener mye så det er tydeligvis IKKE muskler.

Jeg kan aldri bruke noen støvletter for de passer ikke.

Noen tips til å gå ned?

Det andre er hoftene...De er fra før av brede, men det har også samlet seg mye fett rundt. Noen effektive råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Higgins

Hvor fettet sitter, spiller ingen rolle. Metoden for å få det vekk, er likevel den samme: Minske kaloriinntaket + øke aktivitetsnivået.

Man kan ikke punktslanke, hverken hofter eller legger.

Personlig vil jeg anbefale en kombinasjon av aerob mosjon (jogging, evt rask gåing, svømming, sykling, aerobic, osv) og vekttrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Higgins svar er upåklagelig (kosthold og mosjon), men å slanke fasongen på leggene (og delvis hoftene) er ikke lett. Genetikk, genetikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Jeg har "medfødt" kraftige legger, og hos meg er det muskler. Trener ikke, men jeg kjenner det er muskler. Hvordan slanke vekk muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bra tips!

Jeg har "medfødt" kraftige legger, og hos meg er det muskler. Trener ikke, men jeg kjenner det er muskler. Hvordan slanke vekk muskler?

Sitt i rullestol en tid, og musklene vil svinne bort, ettersom de ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitt i rullestol en tid, og musklene vil svinne bort, ettersom de ikke er i bruk.

Hehe, njah tror jeg heller vil beholde fotballeggene mine enn å sitte i rullestol :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bra tips!

Hehe, njah tror jeg heller vil beholde fotballeggene mine enn å sitte i rullestol :.-)

Ja, ikke sant!

Men det er muligheter, for de som måtte ønske å la musklene svinne bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...