Lea_Ariadne Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei! Jeg har funnet ut at jeg har veldig "tykke" legger, enda jeg ikke trener mye så det er tydeligvis IKKE muskler. Jeg kan aldri bruke noen støvletter for de passer ikke. Noen tips til å gå ned? Det andre er hoftene...De er fra før av brede, men det har også samlet seg mye fett rundt. Noen effektive råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvor fettet sitter, spiller ingen rolle. Metoden for å få det vekk, er likevel den samme: Minske kaloriinntaket + øke aktivitetsnivået. Man kan ikke punktslanke, hverken hofter eller legger. Personlig vil jeg anbefale en kombinasjon av aerob mosjon (jogging, evt rask gåing, svømming, sykling, aerobic, osv) og vekttrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Higgins svar er upåklagelig (kosthold og mosjon), men å slanke fasongen på leggene (og delvis hoftene) er ikke lett. Genetikk, genetikk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shotz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har "medfødt" kraftige legger, og hos meg er det muskler. Trener ikke, men jeg kjenner det er muskler. Hvordan slanke vekk muskler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bra tips! Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har "medfødt" kraftige legger, og hos meg er det muskler. Trener ikke, men jeg kjenner det er muskler. Hvordan slanke vekk muskler? Sitt i rullestol en tid, og musklene vil svinne bort, ettersom de ikke er i bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shotz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Sitt i rullestol en tid, og musklene vil svinne bort, ettersom de ikke er i bruk. Hehe, njah tror jeg heller vil beholde fotballeggene mine enn å sitte i rullestol :.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bra tips! Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe, njah tror jeg heller vil beholde fotballeggene mine enn å sitte i rullestol :.-) Ja, ikke sant! Men det er muligheter, for de som måtte ønske å la musklene svinne bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.