Gå til innhold

Så er vi igang.


Gjest nickløsidag

Anbefalte innlegg

Gjest nickløsidag

Vi har fått beskjed om rettsaken. Nå er det igang.

Endelig. Nå kan jeg slappe av, fordi jeg nå vet at vi er igang. Dette blir hardt, og jeg er litt redd for hvordan jeg vil reagere etterpå, men det får vi ta når den dagen kommer.

Jeg må si det skal bli godt å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nickløsidag

Vi har fått beskjed om rettsaken. Nå er det igang.

Endelig. Nå kan jeg slappe av, fordi jeg nå vet at vi er igang. Dette blir hardt, og jeg er litt redd for hvordan jeg vil reagere etterpå, men det får vi ta når den dagen kommer.

Jeg må si det skal bli godt å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til! Det blir tøffe tak i tiden som kommer - men du er både modig og tøff - krysser fingrene for deg!

Håper du skriver her innimellom, så vi kan se hvordan det går fremover mot tidspunktet da saken kommer opp, og ikke minst etterpå. Det er jo flere her inne som er i samme situasjon som deg, kanskje kan dere være en ressurs for hverandre?

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til! Det blir tøffe tak i tiden som kommer - men du er både modig og tøff - krysser fingrene for deg!

Håper du skriver her innimellom, så vi kan se hvordan det går fremover mot tidspunktet da saken kommer opp, og ikke minst etterpå. Det er jo flere her inne som er i samme situasjon som deg, kanskje kan dere være en ressurs for hverandre?

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva Dixi Oslo

Gratulerer, kjære venn. Du har kjempet lenge og hardt! Slapp nå av og ta en dag av gangen..Det blir hardt..det vet du...ikke tenk på så veldig på hvordan du vil reagere etterpå. Nyt heller øyeblikket at du har kjempet og kommet så langt..hold fast på det...:) Du har gjort alt du har kunnet..du har fått et resultat og håper inderlig at du får et resultat som er deg "verdig":)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva Dixi Oslo

Gratulerer, kjære venn. Du har kjempet lenge og hardt! Slapp nå av og ta en dag av gangen..Det blir hardt..det vet du...ikke tenk på så veldig på hvordan du vil reagere etterpå. Nyt heller øyeblikket at du har kjempet og kommet så langt..hold fast på det...:) Du har gjort alt du har kunnet..du har fått et resultat og håper inderlig at du får et resultat som er deg "verdig":)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StepQueen

Jeg gleder meg på dine vegne, ønsker deg masse lykke til. Synes dere er så flinke med rettsakene her nå, det er skikkelig tøft gjort, jeg heier på dere!!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Jeg gleder meg på dine vegne, ønsker deg masse lykke til. Synes dere er så flinke med rettsakene her nå, det er skikkelig tøft gjort, jeg heier på dere!!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...