Gå til innhold

Mens etter mislykket ICSI forsøk


Melissa

Anbefalte innlegg

Kjære dere.

Hadde i mai/juni vårt andre ICSI forsøk. Også dette var mislykket, eggene festet seg ikke og jeg fikk mens samme dag som jeg skulle teste. Datoen var den 12.06. Har syklus på 30 dager og trodde jeg derfor skulle få neste mens rundt den 12.07. Da fikk jeg derimot bare en liten blødning (så det kun på papiret når jeg var på wc). Etter dette så var det ingenting blod før det samme skjedde den 18.07. Har ennå ikke fått mensen og heller ikke "symtomene" jeg pleier å få dagene før heller. Pleier å blø i ca.5 dager.

Kan det være hormonene jeg har tatt under forsøket som gjør at mensen er kommet i ulage?

Jeg er 23 år.

Mvh

Melissa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Melissa. Hormonene kan forårsake forstyrrelser i syklusen,og det samme kan også situasjonen som sikkert har vært slitsom for deg.-Det psykiske kan også spille en rolle.

Du kan rette spørsmålet ditt til forum for gynekologi.

For en sikker vurdering må du rådføre deg med egen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...