Gå til innhold

Jeg sitter her og er rasende

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Er du så dum eller bare spiller du dum? begynner og lure for alvor nå!

Det finnes ikke flere varianter av fakta og sannheten kjære deg. Skulle dette være pålitlige kilder?

Ja, det er mange som prøver og lage mye tull og surr, men det går ikke med Islam ;)

Vi har Hadis og Quran. Andre kilder som deg for eksempel eller andre som måtte ønske og prøve og tillegge Islam noe som ikke er i Islam, er ikke kilder anses som Islamske kilder :D

*rister på hue*

Som andre religiøse skrifter er koranen selv et underlig skrift, umulig å få orden på for vanlige folk. Jeg har den på norsk i bokhylla, Jeg fikk den som gave da jeg besøkte moskèen.og har bl a lest deler av den. Jeg er ikke i stand til å forstå noe av sammenhengen eller noen rød tråd i teksten.

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

41

• Ulv I Faarikaal

23

• Taj Mahal

12

• Line

8

Mest aktive i denne tråden

Som andre religiøse skrifter er koranen selv et underlig skrift, umulig å få orden på for vanlige folk. Jeg har den på norsk i bokhylla, Jeg fikk den som gave da jeg besøkte moskèen.og har bl a lest deler av den. Jeg er ikke i stand til å forstå noe av sammenhengen eller noen rød tråd i teksten.

hehe :D

Ikke så rart ;)

Du må nok ha litt mer kunnskaper om Islam.

Det er en hellig bok med Guds tale! Boken dalte ikke ned fra himmelen komplett med en råd tråd igjennom ;)

Begynn og les og lær litt om profeten, så ser du etter hvert hvordan det hele henger sammen. *Bare et tips*

Mvh

Ulv I Faarikaal

hehe :D

Ikke så rart ;)

Du må nok ha litt mer kunnskaper om Islam.

Det er en hellig bok med Guds tale! Boken dalte ikke ned fra himmelen komplett med en råd tråd igjennom ;)

Begynn og les og lær litt om profeten, så ser du etter hvert hvordan det hele henger sammen. *Bare et tips*

Mvh

Jeg har lest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...