Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig får pingla Sharon ut fingeren. Etter å ha påført sitt folk ufattelig lidelser som følge av passivitet overfor terror, må han nå ta affære og vuderer full okkupasjon av Gaza-stripen.

Det neste fornuftige trekk er å annektere både stripen og Vestbredden og avlyse alt tullprat om selvstyre og egen palestinsk stat. Først da kan man få kontroll med den muslimske terroren og løst "palestinaproblemet".

Den latterlige diskusjonen, og de såkalte fredshorhandlinger, har holdt på lenge nok.

Skrevet

Jeg antar du også støttet den tilsvarende tyske okkupasjonen av Norge, for å få slutt på "terroren" fra Hjemmevernet?

Logikken er jo åpenbar - innvader et landområde, og når befolkningen setter seg til motverge, kall det "terror" og bruk det som unnskyldning for din kolonialisme og okkupasjon.

SAMTLIGE land i verden er "for" en palestinsk stat, Grip. Til og med krigsforbryteren Sharon har vedgått det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg antar du også støttet den tilsvarende tyske okkupasjonen av Norge, for å få slutt på "terroren" fra Hjemmevernet?

Logikken er jo åpenbar - innvader et landområde, og når befolkningen setter seg til motverge, kall det "terror" og bruk det som unnskyldning for din kolonialisme og okkupasjon.

SAMTLIGE land i verden er "for" en palestinsk stat, Grip. Til og med krigsforbryteren Sharon har vedgått det.

Med vennlig hilsen

"Palestina" har aldri vært noen stat, og din sammenligning med Norge er derfor meningsløs.

En stat kan de alltids få, men det burde da være plass til å trekke den inn på jordansk eller egyptisk territorium, til "sine egne" så og si?. De områdene "palestinerne" har i dag, er jo et resultat av kompromisser, og man kan vel kompromisse hele landet til arabiske områder. Da er problemet løst.

Skrevet

"Palestina" har aldri vært noen stat, og din sammenligning med Norge er derfor meningsløs.

En stat kan de alltids få, men det burde da være plass til å trekke den inn på jordansk eller egyptisk territorium, til "sine egne" så og si?. De områdene "palestinerne" har i dag, er jo et resultat av kompromisser, og man kan vel kompromisse hele landet til arabiske områder. Da er problemet løst.

Lær deg geografi, Grip. Det var jo de som bodde der! Din uvitenhet er sjokkerende.

Det er opplest og vedtatt av FN ørten ganger hvem det er som har rett til landområdene. Israel kan bare trekke seg tilbake til internasjonale annerkjente grenser. Vanskeligere er det ikke.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Til tross for at jeg er uenig i innlegget ditt har jeg følgende irrelevante bemerkning; den sterke prisreduksjonen på Volvo finner jeg ytterst interessant. Neste bil kan utmerket godt bli en svenske med S i typebetegnelsen.

Skrevet

Til tross for at jeg er uenig i innlegget ditt har jeg følgende irrelevante bemerkning; den sterke prisreduksjonen på Volvo finner jeg ytterst interessant. Neste bil kan utmerket godt bli en svenske med S i typebetegnelsen.

Jeg håper virkelig det. S, og da legger vi til 60, er en av de aller mest smakfulle vogner innenfor rimelig prisleie. Jeg har tenkt meg frem til at den egentlig overgår C-serie på de aller fleste områder. Ikke bare er grunnprisen redusert, men det tyder på at det nødvendige tilleggsutstyret også er blitt meget rimeligere.

Den representerer en utsøkt blanding av dannelse og sport, og byr på det ypperste innen komfort og kjøreegenskaper (husk å legg på et par lapper slik at du får sportssetene, i skinn selvsagt).

S80 er ikke like vellykket, designmessig.

Et annet forhold som vektlegger, er at vi her snakker om Volvo Originale. Man får den gode, gamle volvofølelsen (kvalitet, sikkerhet etc) sammen med alt det moderne og sportslige. Volvogutta har gjort en god jobb.

Nå er det bare for oss i markedet å gi honnør for innsatsen.

Skrevet

Jeg håper virkelig det. S, og da legger vi til 60, er en av de aller mest smakfulle vogner innenfor rimelig prisleie. Jeg har tenkt meg frem til at den egentlig overgår C-serie på de aller fleste områder. Ikke bare er grunnprisen redusert, men det tyder på at det nødvendige tilleggsutstyret også er blitt meget rimeligere.

Den representerer en utsøkt blanding av dannelse og sport, og byr på det ypperste innen komfort og kjøreegenskaper (husk å legg på et par lapper slik at du får sportssetene, i skinn selvsagt).

S80 er ikke like vellykket, designmessig.

Et annet forhold som vektlegger, er at vi her snakker om Volvo Originale. Man får den gode, gamle volvofølelsen (kvalitet, sikkerhet etc) sammen med alt det moderne og sportslige. Volvogutta har gjort en god jobb.

Nå er det bare for oss i markedet å gi honnør for innsatsen.

Volvo? De klarer jo ikke ta seg opp en liten bakke engang.. 4x4-varianten står bare og spiller mens skikkelige biler passerer..

Skrevet

Volvo? De klarer jo ikke ta seg opp en liten bakke engang.. 4x4-varianten står bare og spiller mens skikkelige biler passerer..

Nordmenn legger tilsynelatende stor vekt på at bilen skal kunne ta seg frem i vanskelig terreng. Jeg har hatt en rekke biler, helst med bakhjulstrekk og aldri hatt problemer med noen av dem.

De som sitter fast, mangler kjøreferdigheter eller har satset på piggfritt.

Jeg tror det er noe norsk og sosialdemokratisk over dette gnålet om fremkommelighet. Vi skal absolutt argumentere rasjonelt for våre bilvalg, og da ligger fremkommelighet nært for de fleste.

(Det finnes selvsagt hus og heim som har ekstremt vanskelig tilkomst, og de må jo selvsagt har trekk på fire)

Skrevet

Volvo? De klarer jo ikke ta seg opp en liten bakke engang.. 4x4-varianten står bare og spiller mens skikkelige biler passerer..

La nå småguttene leve i troen om at Volvo er en tøff bil, så kan vi voksne kjøre i fred.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nordmenn legger tilsynelatende stor vekt på at bilen skal kunne ta seg frem i vanskelig terreng. Jeg har hatt en rekke biler, helst med bakhjulstrekk og aldri hatt problemer med noen av dem.

De som sitter fast, mangler kjøreferdigheter eller har satset på piggfritt.

Jeg tror det er noe norsk og sosialdemokratisk over dette gnålet om fremkommelighet. Vi skal absolutt argumentere rasjonelt for våre bilvalg, og da ligger fremkommelighet nært for de fleste.

(Det finnes selvsagt hus og heim som har ekstremt vanskelig tilkomst, og de må jo selvsagt har trekk på fire)

Hei,

Du skriver: "Vi skal absolutt argumentere rasjonelt for våre bilvalg,"

Du har jo bevist at du har vansker med dette å "argumentere rasjonelt"....

;)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Du skriver: "Vi skal absolutt argumentere rasjonelt for våre bilvalg,"

Du har jo bevist at du har vansker med dette å "argumentere rasjonelt"....

;)

Med vennlig hilsen

Veeel...det kan nok diskuteres.

Når det gjelder bil derimot, har jeg gitt opp å være rasjonell for lenge siden.

Jeg vet at andre heller ikke er rasjonelle, og derfor blir deres bestrebelser på å opptre slik, morsomme å observere.

Skrevet

La nå småguttene leve i troen om at Volvo er en tøff bil, så kan vi voksne kjøre i fred.

Med vennlig hilsen

Tøff er langt i fra det rette begrepet. Folk som ikke kjenner bil, tror at skikkelig bilfolk velger bil for å forestille seg for andre, status etc.

Det er så absurd at det er vanskelig å kommentere.

Skrevet

Tøff er langt i fra det rette begrepet. Folk som ikke kjenner bil, tror at skikkelig bilfolk velger bil for å forestille seg for andre, status etc.

Det er så absurd at det er vanskelig å kommentere.

Du velger jo Volvo, og ikke bil...

Med vennlig hilsen

Gjest Balooba
Skrevet

La nå småguttene leve i troen om at Volvo er en tøff bil, så kan vi voksne kjøre i fred.

Med vennlig hilsen

Trodde det var en kjensgjerning at Volvo er en sedat og kjedelig bil for menn med hatt?

Gjest "!! -O- !!"
Skrevet

Enten er dette et tulleinnlegg, eller så har Grip liten peiling på historie.

Skrevet

Enten er dette et tulleinnlegg, eller så har Grip liten peiling på historie.

Hei,

Det behøver vel ikke være enten-eller; det kan jo være både-og! :-)

Skrevet

Nordmenn legger tilsynelatende stor vekt på at bilen skal kunne ta seg frem i vanskelig terreng. Jeg har hatt en rekke biler, helst med bakhjulstrekk og aldri hatt problemer med noen av dem.

De som sitter fast, mangler kjøreferdigheter eller har satset på piggfritt.

Jeg tror det er noe norsk og sosialdemokratisk over dette gnålet om fremkommelighet. Vi skal absolutt argumentere rasjonelt for våre bilvalg, og da ligger fremkommelighet nært for de fleste.

(Det finnes selvsagt hus og heim som har ekstremt vanskelig tilkomst, og de må jo selvsagt har trekk på fire)

Som du sier, det finnes de som må ha 4x4, og da driter volvo skikkelig på draget..

Gjest dustehuet
Skrevet

Det er klart det er på tide at Sharon kommer i siget, ja! De grusomme terroristiske palestinerne kaster stein eller sprenger seg selv i lufta, israelerne har jo bestemt at de ikke får ha våpen. De israelske pinglene bruker bare raketter og fly de, stakkar, og alle vet da at stein er MYE farligere.

Skrevet

Jeg håper virkelig det. S, og da legger vi til 60, er en av de aller mest smakfulle vogner innenfor rimelig prisleie. Jeg har tenkt meg frem til at den egentlig overgår C-serie på de aller fleste områder. Ikke bare er grunnprisen redusert, men det tyder på at det nødvendige tilleggsutstyret også er blitt meget rimeligere.

Den representerer en utsøkt blanding av dannelse og sport, og byr på det ypperste innen komfort og kjøreegenskaper (husk å legg på et par lapper slik at du får sportssetene, i skinn selvsagt).

S80 er ikke like vellykket, designmessig.

Et annet forhold som vektlegger, er at vi her snakker om Volvo Originale. Man får den gode, gamle volvofølelsen (kvalitet, sikkerhet etc) sammen med alt det moderne og sportslige. Volvogutta har gjort en god jobb.

Nå er det bare for oss i markedet å gi honnør for innsatsen.

Med det samme vi er inne på slike viktige og interessante ting; i dag kom jeg til å kjøpe en sykkel. Merket er Schwinn. Du skal ha helt klart for deg at sykkelverdenen er identisk med bilverdenen. Det finnes tre-fire kule sykkelmerker akkurat som det finnes tre-fire kule bilmerker. Disse er Trek, Gary Fisher og Schwinn. BMW. Mercedes og Audi. Dertil kommer det at det ligger noen merker å vaker; Volvo og Saab. Analogt Scott, Merida og Cona i sykkelverdenen. Skjebnen til Mercedes kan fort bli den samme som skjebnen til Schwinn i disse avgiftstider:

http://terrengsykkel.no/article.php?id=91

Og det er for jævlig at folk ikke skal få lov til å ha skivebremser på sykklene sine - akkurat som folk er avskjært fra airbags i bilene sine. Hvorfor må vi kvalitetsbevisste lide så meget?

Hva er det edle mål; en retardderende samfunnsutvikling med uggabugga-kurve?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...