Gjest Turbo-jojo Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Hei. Jeg har ikke skrevet på dette forumet før, men jeg har lest litt her nå og da, siden jeg leser overalt ellers her på DOL. Jeg er til vanlig en ganske rolig, balansert og orientert sjel, men den siste måneden har vært fullstendig unormal for meg. Jeg har plutselig fått et sinne som ikke ligner noe jeg før har kjent på, og det kommer over meg i de merkeligste situasjoner. Kan sitte og igrunn føle meg helt ok, når jeg plutselig begynner å koke innvendig - uten noen nevneverdig grunn til det. Tålmodigheten min er også kraftig redusert og jeg blir lett irritert for ting som jeg for en måned siden ikke ville ofret en tanke. Jeg forstår at mitt sinne ikke kan rettes mot noen som er rundt meg, for det er jo ikke dem jeg er sint på. Derfor jobber jeg hardt med å ta meg sammen og ikke la det gå ut over noen, men det er ikke alltid så lett som jeg skulle ønske. Er ikke vant med å føle meg så ubalansert som jeg plutselig gjør nå. Jeg har også sagt i fra til de nærmeste rundt meg og går rundt hele dagen og unnskylder meg. Jeg har flere ganger satt meg ned mens jeg er rolig og gått i meg selv for å finne ut av dette. Men jeg finner ingenting.. Det er liksom ikke noe spesielt som trigger meg, og finner ingen konkret grunn til mine voldsomme humørsvigninger. Har også "testet" meg selv ved å tenke på ting som tidligere har plaget meg, men føler ikke at det napper noe der heller. Humøret skifter så raskt at jeg ikke får med meg hva som foregår, og jeg syns det er veldig ubehagelig, siden jeg er vant til å være ganske harmonisk av meg. Noen som har forslag til hva som foregår her? Takk for alle svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90907-helt-i-ubalanse-hva-foreg%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
norgesglasset Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Vel, foruten at du har fått et innblikk i hvordan mange av oss har det omtrent hele tiden, så er det ikke så lett å si hva som foregår. Det kan være hormon-forandringer f.eks. Jeg er ingen lege og kan ikke si så mye om dette, men vil anbefale deg å ta kontakt med en lege. Han vil sannsynligvis ta noen prøver av deg for å avklare om det er noe 'biokjemisk' som foregår. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90907-helt-i-ubalanse-hva-foreg%C3%A5r/#findComment-500864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.