Gjest ikke_nick_denne_gangen Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Har borderline/emosjonell ustabil pf, kall det hva du vil. Jeg har nesten hele livet måtte ha festa meg fullstendig fast til en person og det har vært ufattelig smertefullt å bytte til en annen. Når jeg ble 16 tok jeg kontakt med psykiater og fikk etterhvert diagnosene; depresjon, GAD(generell angstlidelse), panikklidelse, hypomani og borderline. Alt har vært et helvette fra starten av, gikk på cipramil( 80mg), det dempet litt av angsten, men hjalp mye på panikklidelsen. Det som plager meg mest er denne "kroniske tomhetsfølelsen" i forbindelse med borderline. Jeg orker rett og slett ikke mer, jeg har hele familien her, jeg maange venner, et par veldige gode nære venner, MEN! Jeg føler ikke noe for dem, jeg føler meg alene. Helt alene. Det gjør så ubeskivelig vondt, jeg har drevet med selvskading og nå har det gått over til pillemisbruk. Både piller som jeg får hos psykiatern og de jeg får hos en venn som også er psyk (rohypnol). Noen ganger misbruker jeg dem, andre ganger stapper jeg meg full og håper om å aldri våkne. Det gjør så ufattelig ubeskrivelig jævlig vondt inne i meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! Går forsatt på cipramil(maks dose), licium(maks dose) og noen ganger tar jeg nozinan for å roe meg ned. Jeg er hele tiden redd, deppa og har det ufattelig vondt inni meg, grunnet tomheten. Jeg må jobbe med meg selv, alt er mulig, men hvordan i h****** skal jeg bli kvitt tomhetsfølelsen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90924-jeg-klarer-bare-ikke-mer-nhdandre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Hei! Du spør om hvordan du skal bli kvitt tomhetsfølelsen - og min erfaring er at eneste løsning er å holde den ut uten utagering av noe slag... Enkelt - men allikevel vanskelig! Selvskading, rus ol. bringer deg stadig lenger unna det du ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90924-jeg-klarer-bare-ikke-mer-nhdandre/#findComment-500628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.