moem1365380461 Skrevet 27. januar 2003 Skrevet 27. januar 2003 Noen som har erfaring/tips til trening av et sårt kne som har vært utsatt for leddbåndsstrekk. Er ennå litt sårt, men 'verker' etter å trene. 0 Siter
Katti_85 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hei!! Ser at innlegget ditt er noen år gamelt så du har sikert begynt å trene for lenge siden, men det er en ting jeg lurer på, som kanskje du kan svare på. Jeg fikk en vridning i kneet for ca 1 år siden, hvor legen min undersøkte og fant ut at det indre leddbåndet i det høyre kneet hadde blitt kraftig strekt. Har ikke hatt noen store problemer etter at jg begynte å trene igjen, men nå i det siste har jeg fått smerter i kneet hvis jeg belaster det/ trener mye. Lurer bare på om du har opplevd det samme? Eventuelt noe lignende.. 0 Siter
moem1365380461 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Hei!! Ser at innlegget ditt er noen år gamelt så du har sikert begynt å trene for lenge siden, men det er en ting jeg lurer på, som kanskje du kan svare på. Jeg fikk en vridning i kneet for ca 1 år siden, hvor legen min undersøkte og fant ut at det indre leddbåndet i det høyre kneet hadde blitt kraftig strekt. Har ikke hatt noen store problemer etter at jg begynte å trene igjen, men nå i det siste har jeg fått smerter i kneet hvis jeg belaster det/ trener mye. Lurer bare på om du har opplevd det samme? Eventuelt noe lignende.. Hei, Begynte relativt raskt å trene igjen, og det fungerte fint. Har senere hatt som deg problemer. Utredning hos spesialist viste at jeg hadde fått en belastningsskade i det samme kneet. Om disse to har sammenheng er jeg ikke sikker på. Lykke til! 0 Siter
Katti_85 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei, Begynte relativt raskt å trene igjen, og det fungerte fint. Har senere hatt som deg problemer. Utredning hos spesialist viste at jeg hadde fått en belastningsskade i det samme kneet. Om disse to har sammenheng er jeg ikke sikker på. Lykke til! Takk for svaret forresten.. Var hos legen for 2 måneder siden, ble sendt til MR undersøkelse.. fikk vite at det fremre korsbåndet midt var delvis revet av. Til alle der ut med kneskader, ta mr så raskt som mulig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.